Maareh, er is ook ANWB startpakket voor mensjes onder de 24 jaar. da’s gratis, totdat ze de eerste keer moeten komen, dan moet je geloof ik de 30 euro lidmaatschapskosten betalen. ‘k ben er nu ook al een jaar lang (gratis) lid van. je krijgt ook korting bij ANWB tankstations en ANWB winkels…
McDean schreef:
ALs je ANWB nodig hebt ben ik ervan ondersteld dat je auto NIET goed is natuurlijk kan er iets plots optreden maja daar heb ik nog ouders voor die zo gek zijn (of mede forumers die je altijd kunt vinden ) en zelf kan ik onderhand ook al veel
Als je veel kms maakt en je rijdt niet altijd in de buurt dan is die ANWB toch wel prettig om achter de hand te hebben. Ik heb ze nog niet zo vaak nodig gehad (en dan uitsluitend als ik het niet zelf kan fixen) maar was op de momenten dat ik ze kon bellen toch wel blij dat je weer op weg wordt geholpen.
Nou, ze zijn al een tijd onderweg. Ik heb de overdracht ff over genomen van mijn pa aangezien die moest werken. Ben benieuwd wanneer we van ze horen.
mvg de zoon van JanS
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
Over de ANWB:
Ook ik was erg blij die paar keer dat ik ze nodig heb gehad.
Dan kun je wel een auto hebben die in 20 jaar nog geen onderhoudsbeurt gemist heeft, maar door iets knulligs bleven de remklauwen hangen waardoor ik er dus echt niet meer mee kon rijden.
En die keer dat ik in Sneek strandde met een spanrol…..
ANWB is touwens persoonsgebonden en niet auto, dus als je lid bent kun je met elke auto waarmee je rijd de anwb vragen. Althans, dat is wat ik gehoord heb.
Ijs schreef:ANWB is touwens persoonsgebonden en niet auto, dus als je lid bent kun je met elke auto waarmee je rijd de anwb vragen. Althans, dat is wat ik gehoord heb.
Niet helemaal waar, mijn vriendin heeft een keer gezeik gehad omdat ze binnen 1 jaar met 3 verschillende kentekens was komen te staan.
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Robin schreef:Ijs schreef:ANWB is touwens persoonsgebonden en niet auto, dus als je lid bent kun je met elke auto waarmee je rijd de anwb vragen. Althans, dat is wat ik gehoord heb.
Niet helemaal waar, mijn vriendin heeft een keer gezeik gehad omdat ze binnen 1 jaar met 3 verschillende kentekens was komen te staan.
Ze kunnen wel zeiken als je in hun ogen teveel gebruik maakt van het lidmaatschap. Maar je hebt gewoon recht op hulp met verschillende kentekens
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
verslag :
Eerste 10 km ging prima met rijden (was elburg nog niet uit en lampjes branden al)
maar goed na 10 hielt hij er gewoon mee op…... Dood…...
toen maar gesleept over de snelweg heen
Hier konden we gewoon constant 80 rijden
Slepen ging prima… gewoon bougies eruit gehaalt en ik had alles, hydro druk/ kabaal / etc / radio (ideaal) en een benzine lucht van hier tot gunter (volgende keer toch maar benzine pomp bedrading eraf trekken
+ ik moest rijden met raam open (KOOOUUUD) want aanjager wou niet warm worden en tevens voor benzine lucht
na goed 1,5 uur waren we dan thuis…
Bij ons in de straat even in hoogste stand gezet (heb ik hem daar mooi in staan ivm sleutelen…..
Nu volgen foto`s
op de snelweg:
lampjes
de Bx
de binnenkant
De (dark)Fader in het midden van consule en rechts de koptelefoonaansluiting
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Komende maandag doe ik hetzelfde met een xantia.
en laatst hetzelfde gedaan met mijn 16 tzi. 3x raden waar de motor van de xantia ingaat
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Mooi zo!!
Ik ben ondertussen thuis, fijn dat het gelukt is. Succes met mien trouwe BX.
JanS
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
Daar gaat tie dan. De laatste rit van onze ex gezinsauto .
Had niet verwacht dat tie er al na 10 km mee op zou houden
Veel plezier er nog mee
met vriendelijke groeten Leendert-Jan S (ja, de zoon van JanS)
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
JanS schreef:Mooi zo!!
Ik ben ondertussen thuis, fijn dat het gelukt is. Succes met mien trouwe BX.
JanS
Plezier zal ik er van hebben
veel word hergebruikt in andere BX en en nog bedankt voor de extra`s…..
ook zullen onderdelen verkocht worden om de onkosten eruit te halen
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Zeker, erg mooi. Wat mankeert er verder eigenlijk aan die Chic behalve het motorblok?
- BX Sport MK2
- AX GT chic
winnetou schreef:Zeker, erg mooi. Wat mankeert er verder eigenlijk aan die Chic behalve het motorblok?
- bumper niet mooi meer…
- deuk in achterscherm
- roest aan benzine dop (binnenzijde)
en nog wel wat dingetjes