tweedehands Picasso met g-3 onderbouw
bertus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10

Gepost: 17 december 2005 05:42 PM

Hallo allemaal,

vanwege mijn zoektocht naar een tweedehands picasso met g-3 onderbouw hier terecht gekomen.
Wat is wijsheid?
Krijg zoveel verschillende verhalen te horen.
Wel of geen Picasso op G-3, nogal wat negatieve verhalen gelezen en gehoord.
30% zegt de citroën dealer zelf is met problemen aan het rondrijden, dus denk ik toch nog 70 % heeft dus wel een goede Picasso op G-3.
Degene die er ééntje rijden of hebben gereden graag een reactie hierop.

Welke problemen zijn jullie tegengekomen en is het opgelost? of bleven er problemen? (kostenplaatje en was het bij een bepaalde kilometerstand)?

Groeten Bertus.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 17 december 2005 06:59 PM
  [ # 1 ]

Wat betreft LPG en de problemen daarmee kan ik je doorverwijzen naar dit topic >>> klik!

In het kort komt het er op neer dat de betrouwbaarheid van de LPG installatie hoofdzakelijk afhenkelijk is van de kwaliteit van de inbouw en het onderhoud van de installatie.
Dus, als alle onderdelen goed geinstalleerd zijn en in goede conditie zijn, dan zal je geen problemen hebben.

Helaas wordt het onderhoud van de LPG installatie vaak vergeten. Het is een feit dat een LPG-auto meer onderdelen bevat die aan slijtage onderhevig zijn en zal je meer onderhoud moeten plegen. Als je je hiervan bewust bent , zal een LPG-auto geen probleem zijn.

Succes met je keuze!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook