Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Dutch Steph schreef:Hoe heb ik in hemelsnaam dit topic ooit kunnen missen?!?! Dit zeg ik als geboren en getogen motorrijder. Nooit geweten dat er enige interesse was voor motorrijders hier. Momenteel rijd ik op een Suzuki GSX1100G.
Voor meer info: mijn homepage
Zijn er hier ook forumleden die ook op motor-forum.nl aktief zijn?
Ik zit ook op MF, al is het er wel een zootje
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Ik kijk er maar heel weinig, ben toch meer geinteresseerd in specifieke zaken voor mijn motor. Daarom zit ik nog wel eens op het forum van http://www.gpx-gpz.net. Wat ik eigenlijk ECHT leuk vind is dit:
Maar ben toch meer automobilist dan motorrijder, dus de meeste tijd verdoe ik toch op dit forum. Heeft eigenlijk wel wat verslavends…. ops:
Hier nog een motorrijder! Ik rij dagelijks met mijn Yamaha XS500 van Utrecht naar Amsterdam en terug voor mijn werk. Voor de andere mooie dagen pruttel ik rond op een MZ ETS125F een leuk oostblok ding.
Zolang ik wielen heb, rij ik!
winnetou schreef:Ik kijk er maar heel weinig, ben toch meer geinteresseerd in specifieke zaken voor mijn motor. Daarom zit ik nog wel eens op het forum van http://www.gpx-gpz.net. Wat ik eigenlijk ECHT leuk vind is dit:
Maar ben toch meer automobilist dan motorrijder, dus de meeste tijd verdoe ik toch op dit forum. Heeft eigenlijk wel wat verslavends…. ops:
Wouw een BMW op diesel. Ik wist dat er eentje rondreed inderdaad.
plofkop schreef:Hier nog een motorrijder! Ik rij dagelijks met mijn Yamaha XS500 van Utrecht naar Amsterdam en terug voor mijn werk. Voor de andere mooie dagen pruttel ik rond op een MZ ETS125F een leuk oostblok ding.
Hee, wat leuk. Ik ben in 1991 begonnen op een rode XS500 uit 1976.
http://www.citroenauto.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2450
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:http://www.citroenauto.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2450
Deze dus:
Da’s nog eens een staaltje huisvlijt. Ziet er netjes en creatief uit!
en goed nieuw voor de motorrijder in NL : http://www.mag-nl.org/ministerpeijs/index.html
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:en goed nieuw voor de motorrijder in NL : http://www.mag-nl.org/ministerpeijs/index.html
Hmm. als motorrijder kun je er maar beter voor zorgen dat je gewoon blijft zitten. Als je dan toch onderuit gaat is het wel een opluchting dat je niet door midden gespleten kan worden door een vangrailpootje, dat dan weer wel.
leuk ik had dit draadje nog niet gezien
ik rijd al 14 jaar motor ik had eerst een honda vf 750 f
en nu heb ik al 6 jaar een yamaha thunderace :cheer1 :cheer1 :cheer1
ik zit ook vaak op het motor-forum onder de zelfde nickname donderkont
en het is daar altijd wel gezellig
zo zie mijn fiets eruit:
groetjes fraaske
Dat is wel een hele mooie motor zeg,
Ik zou graag een kawa willen, maar een yamaha r1 of r6 zijn ook erg cool. of een honda fireblade of. Ach ik zie wel, eerst het geld maar eens he
en je zie nog maar alleen de achterkant
foto is een beetje groot
en ik ben ook met een honda vf begonnen
het is maar net wat je wil
donderkont schreef:en je zie nog maar alleen de achterkant
foto is een beetje groot
dat ligt aan je resolutie, ik zie um helmeaal
renz schreef:Hopelijk komt er de volgende zomer ook een motor in mijn achtertuin!
en dan het liefst een Yamaha R6 of R1
Och, ik heb sowieso niet zo veel geld om stuk te slaan op een motorfiets. Maar als ik iets zou gaan zoeken moet het wel iets zijn iets met de volgende trefwoorden:
- licht (qua gewicht),
- sportief of toer (een buikschuiver dus)
- min. 600 cc. PK’s zijn leuk, maar je blijft toch last houden van het “meer, meer” effect. En je zal niet de eerste zijn op een dikke fiets die er finaal wordt uitgereden op een dijkweggetje door een coureur op een 450 cc die gewoon beter kan rijden.
- voor dubbele schijfremmen, achter ook een schijfrem. Sja, ik haat trommels achter (die dingen doseren nooit mooi) en dubbele schijfjes voor remmen lekker gretig. Ik kom altijd wat te kort met een enkel schijfje voor (of ben gewoon teveel verknocht aan gretige remmetjes zoals bij Citroen Hydrauliques)
- Minimaal een stuurkuip. Naked bike is wel heel erg stoer enzo, maar praktsich denk je daar heel ander over na 2 uur sturen op de snelweg.
- 4 cilinder in lijn. klinkt lekker afgezaagd, maar het loopt wel mooi zonder veel trillingen.
Praktisch kom je dan al snel uit op bijv. een Yamaha 600 Fazer. Die zijn tweedehands al best goedkoop aan het worden en er is veel aanbod. Het is alleen volstrekt niet origineel of onderscheidend. Maar goed: het gaat uiteindelijk om mijn rijplezier.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik wil (tis geen motor) nog wel een brommertje voor in de zomer
schakel brommertje mooie wegracer ofzo
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!