Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Dank jullie wel…. en ik heb hem! Al de nodige kilometertjes vandaag genoten. Ook m’n nauwelijks zichtbare TomTom-dock (plastic dingetje) d’r ingeplakt. Ik ben zeeeeer content.
De plaatjes: Zijn hier en daar overbelicht vanwege de hoeveelheid zon!!!!!!!
- C1 Shine Airscape ETG
nog 3 kiekjes
Opvallend is dat de dakprint van hetzelfde materiaal is als de zwarte, beplakte delen op de A-stijl en de raamstijlen.
- C1 Shine Airscape ETG
Paar kiekjes zonder zonlicht… Komt de kleur op de foto mooier uit…
En nou maak ik even geen foto’s meer
Totaal aantal Berichten: 23
- DS 3 1.6 E-HDI 90Pk Airdream So Chic
Ziet er goed uit.
Veel plezier ermee.
Dat tomtom dock ding is handig! Is die universeel? Of heb je zelf wat gefabriceerd? Voor de rest hele mooie combinatie veel plezier
- C1 Shine Airscape ETG
Klinkt heel luxe TomTom dashmount, maar stelt niet zo heel veel voor. Wel verdomde handig. Het kost nog geen 25 euro. Je plakt de houder vast en klikt de boel er in. Klaar. Het is deze:
plaatje 1
plaatje 2
Bij TomTom op het internet bij Asseccoires wordt het de zelfklevende dashboardmontagekit genoemd.
Ik heb dat houdertje (die met het TomTom-logo) dus ondersteboven onder de radio geplakt. Zit muurvast. Afbeelding twee laat duidelijk zien hoe simpel het is.
(jaja, zit een scheetje beef, maar inmiddels de houder in de TomTom zo bijgesteld dat ie recht zit.)
Als je op de onderste afbeelding kijkt zie je die houder net zitten. Is een klein ding. Je moet dus wel goed kijken… Die zit trouwens kaarsrecht en mooi in het midden (jaja, ik ben een pietlut op dat gebied)
Een fraaie oplossing, da’s zeker. Nu wil ik de feestvreugde niet bederven, maarre: zit dat ding niet erg laag in de auto om de aandacht goed bij het verkeer te kunnen houden?
Heb zelf eens gehad dat een dealer de carkit laag inbouwde, heb ik meteen weer laten veranderen.
Voor alle duidelijkheid: mijn oplossing is ook niet ideaal: gebruik de ingebouwde navi, heb Tomtom tijdens spitsuren op bijrijdersstoel liggen puur voor fileinfo….
O wat is het toch mooi op de weg met al die CitroĆ«ns…
Nu na lange Citroƫnloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Totaal aantal Berichten: 224
- DS 3 1.6 e-HDI 68kw Airdream So Chic
Ik vind dit stickers echt vet op het dak!
Alleen de zwarte velgen is niet mijn ding. Het zijn mooie velgen, alleen ik vind ze in wit mooier staan onder de blue belle. Maakt het toch 1 geheel…
Jammer dat je niet op de meeting bent morgen… Had ‘m graag even in het echt bewonderd
3 januari 2012 DS3 in ontvangst
16 januari 2012 5.000KM
7 april 2012 10.000KM
7 juli 2012 20.000KM
19 februari 2013 50.000KM
13 augustus 2013 75.000KM
mooie foto`s en mooie kleur
Mooie oplossing. Ik heb mijn TomTom daar altijd min of meer klem staan steunend op de ruitbevesting. Als je een hobbel of scherpe bocht maakt wil die wel eens van z’n plek schuiven. Het is een mooie plek om je TomTom weg daar te zetten. Ik vind persoonlijk zo’n ding op de ruit bijzonder hinderlijk.
DS3 e-HDI 90 So Chic. Thorium Gris-Carmen Rouge.
Heb gewoon TomTom op me iphone staan.
met een auto oplader eraan vast gehangen.
Mijn tomtom zit op zo’n ouderwetsche zuignap links onder op de voorruit. Ideale positie, je kan er redelijk makkelijk bij, zit niet hinderlijk in het normale blikveld maar je kan er wel snel wat op zien.
NeufegliseThierry schreef:
Voor alle duidelijkheid: mijn oplossing is ook niet ideaal: gebruik de ingebouwde navi, heb Tomtom tijdens spitsuren op bijrijdersstoel liggen puur voor fileinfo….
Heeft het een reden dat je de file info van MyWay niet gebruikt? Vind die namelijk goed werken en de file wordt ingetekend op de MyWay navigatiekaart.
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Super netjes hoor! Het valt me op jouw foto pas op dat er een symbooltje op de hendel zit om de stoel naar voren te schuiven. Ik vraag me af of ik dat ook heb. hmm…. Veel plezier er mee!
- C1 Shine Airscape ETG
NeufegliseThierry schreef:Een fraaie oplossing, da’s zeker. Nu wil ik de feestvreugde niet bederven, maarre: zit dat ding niet erg laag in de auto om de aandacht goed bij het verkeer te kunnen houden?
Daar twijfelde ik ook over. Heb ‘m eerst met ducttape daar een beetje op z’n plek gezet en een stukkie gereden. Ontvangst was goed en ik hoefde niet te ver naar beneden te kijken. Bovendien kijk ik er sowieso niet zo heel veel op en luister ik vooral naar de aanwijzingen die mijn TomTom geeft (een Surinaamse stem dit keer, weeet juh…). Dus nee, je bederft de feestvreugde niet… Daar komt bij dat ik de TomTom niet zo heel veel gebruik. Ik zet de DS3 vooral in voor woon-werkverkeer. Ga ik ergens heen waar ik niet eerder geweest ben dan gaat de TomTom mee en… mijn vrouw. Die kijkt meer op dat ding dan ik .