Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
RensKorevaar schreef:
dit komt helemaal goed!
edit: ik heb 7 jaar lang op een paar honderd meter van deze plek gewoond, dus dit niet te vinden zou echt onvergeeflijk zijn. Weet je wat? Ik ga mijn auto er de avond tevoren al neerzetten!
Doe ik dat ook; hebben we toch nog een Prestige-treintje!
nog een krappe week tot aan het einde van februari; waar blijven nu al die inschrijvingen ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Degenen die overwegen mee te gaan, hebben nog een week om te beslissen. Inschrijven kan nog tot eind maart, want begin april zullen we het minder aangename aspect van dit initiatief moeten regelen; de betaling
Wat is het programma?
Zaterdag 28/04
vanaf 10h00 Verzamelen bij Bonnefantenmuseum Maastricht
11h00 Rondleiding door onze “Kunstenvliegwerk”, in het dagelijks leven curator bij dit mooie door Aldo Rossi ontworpen museum dat een interessante collectie oude kunst heeft, maar ook spraakmakende tentoonstellingen van hedendaagse kunst durft organiseren.
12h00 Lunch in de Torenkamer van het Bonnefantenmuseum
13h00 Mooie rit van Maastricht naar Stavelot BE
16h00 Stavelot, bezoek aan het museum van het F1 Circuit Spa-Francorchamps
17h00 Mooie rit van Stavelot naar Bourscheid LU
19h00 Aankomst in Bourscheid, Hotel Belair, fotogenieke plek aan de Sûre met zicht op de middeleeuwse burchtruïne, diner.
Zondag 29/04
morgen: bezoek automuseum Diekirch LU
middag: stadsbezoek en lunch in Saarburg DE
namiddag: bezoek Château Malbrouck in Manderen FR
avond: diner en overnachting in Bourscheid
Maandag 30/04
morgen: koffiepauze in Grand Château d’Ansembourg LU
middag: lunch in omgeving Houffalize BE
namiddag: afscheid, via E25 terug naar huis…
Het bovenstaande is slechts een droge opsomming, maar we rijden echt mooie routes en we bezoeken onvergetelijke plekken. Schrijf je dus snel in, met een CX of met een andere (klassieke) Citroën!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Er is een heeeeeeele kleine kans dat ik meega (sowieso omdat ik dan hopelijk/waarschijnlijk geen klassieke Troen meer heb), maar moeten de hierboven opgesomde data niet in april liggen ipv in maart!?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

- CX 2400 Super
Goed gezien! Maart naar april gewijzigd. Schrijf je snel in; met de ZX ben je natuurlijk ook welkom!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ik ga het deze week nog even overwegen!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

- CX 2400 Super
Dat inschrijven kan overigens nog altijd hier: http://tinyurl.com/TdL-CX-2012.
Nou! LA TRS is er klaar voor! Grondig aangepakt door Hydraulique dus dat moet goed gaan. Ik heb er erg veel zin an!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
DSuper1970 schreef:Ik heb er erg veel zin an!
hier nog een!
gisteren weer wat uurtjes geïnvesteerd in het routeboekje: can’t wait ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

- CX 2400 Super
Alle geregistreerde deelnemers hebben zojuist een PM of een e-mail ontvangen met het verzoek om de deelname uitdrukkelijk te bevestigen en de diverse keuzes voor de programma-onderdelen nog eens na te lopen. Het wordt tijd om de afspraken met het hotel, de restaurants en de bezienswaardigheden definitief te maken. Nieuwe deelnemers, ook met andere auto’s dan CX’en, zijn nog altijd welkom!

Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Dus snoeken mogen nu ook?
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/

- CX 2400 Super
Snoeken mogen nu ook, als ze razendsnel zijn met hun beslissing
lijkt dat route boek een beetje op wat de presse rijders gaan krijgen ? kortom, is het een beetje als een mogelijke training te zien ?

- CX 2400 Super
Ha Gomp! Het is geen training in de technieken van het rallyrijden, maar er zijn wel overeenkomsten. Als je met z’n tweeën rijdt, zit je langere tijd samen in de betrekkelijk kleine ruimte van een auto… Kom op, schrijf in, doe mee!
hahahaahaa, dat kon is sommige gevallen idd de GROOTSTE uitdaging zijn… Ik zal es overleggen of ze er zin in heeft.