Hoi,
Ik heb 2 vraagjes en hoop dat iemand me even kan helpen.
1) Ik rijd in een C4 2.0 automaat. Nu heb ik begrepen dat dit een automaat is die zich aan de bestuurder aanpast. Afentoe heb ik het gevoel dat hij even de weg kwijt is, schakelt dan soms ineens heel snel over naar een hogere versnelling. Is deze automaat op de 1 of andere manier te resetten?
2) Afentoe gaat mijn linker achterlicht niet branden als ik de lampen aan doe. Als ik een tik tegen de Unit geef springt hij aan. Het lampje is dus blijkbaar niet defect. Wat kan ik hier het beste doen? Is dit speling in het lampje en de fitting? Of kan dit vocht oid zijn? En zoja hoe krijg ik dat er uit?
Hoop dat iemand me kan helpen! Bedankt.
gr. Martin
Mijn Citroens:
C5 Ligne Prestige 2.0 16V Aut. (2001) - verkocht in 2010
C4 Ligne Prestige 1.4 16V (2006) - naar iemand van familie gegaan 2011
C4 Exclusive 2.0 16v Automaat (2008) - naar iemand van familie gegaan 2012
C1 Collection (2012) huidige auto
Totaal aantal Berichten: 217
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
- C4 (2004-heden) Coupe 2.0 HDI FAP VTS
Betreft het lampje: gewoon het lampje vervangen. waarachijnlijk is de wolfraam draad in het lampje in verre staat van zijn leven.
Qua automaat?
Misschien is er een software update?
Of misschien moet de automatische versnellingbak gesynchronyseerd worden per computer??
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hoi Magic-Mike.
Bedankt voor de tip!
Over het lampje, toen ik ze net aanzette deed het lichtje het, maar toen heb ik de unit eraf gehaald en toen zette ik ze nog een keer aan en toen was het afgelopen, het lampje was zwart geblakerd. Een nieuwe erin en het probleem lijkt opgelost.
Over de automaat, dank je ik zal even langs de dealer rijden binnenkort.
Mijn Citroens:
C5 Ligne Prestige 2.0 16V Aut. (2001) - verkocht in 2010
C4 Ligne Prestige 1.4 16V (2006) - naar iemand van familie gegaan 2011
C4 Exclusive 2.0 16v Automaat (2008) - naar iemand van familie gegaan 2012
C1 Collection (2012) huidige auto