3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

BX 1.6 Progress 1992
CBXtype1
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 558

- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Gepost: 01 april 2012 07:06 PM
  [ # 31 ]

Update:

Na de reparatie van het lekje, ging het eigenlijk meteen berg afwaarts met de Progress. Sad
Een behoorlijke hoeveelheid LHM op de straat!! Dus besloten even met de auto naar de Citroën garage in Aalsmeer te gaan. Daar hebben ze eens bekeken wat er zoal lekte en is mij geadviseerd de octopus te vervangen en nog wat leidingen. Dat zou bij elkaar de hoofdprijs kosten waar ik totaal geen zin in heb. Dus, na wat rond gebeld te hebben, een goedkoper adresje gevonden. De auto er heen gebracht vandaag en de sleutels door de brievenbus van de garagehouder. Morgen gaan ze kijken en wellicht meteen repareren. Ondanks de lekkage veert de auto prima!

Nu maar hopen dat het met een sisser af loopt.

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 02 april 2012 12:10 PM
  [ # 32 ]

Oei hopen dat het meevalt, dat is geen lekker begin natuurlijk.

Maar je bent flink aan het verzamelen geslagen zeg!

Profiel  

CBXtype1
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 558

- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Gepost: 02 april 2012 12:16 PM
  [ # 33 ]

Poekoek schreef:
Oei hopen dat het meevalt, dat is geen lekker begin natuurlijk.

Maar je bent flink aan het verzamelen geslagen zeg!

Ja ach….Het begint toch wel een beetje uit de hand te lopen. gooi
Ik deed het omdat t kon. Voor mijn andere BXen heb ik misschien wel wat te veel betaald. Deze vond ik mooi en was voor een zeer schappelijke prijs over te nemen. De auto veert goed en het model Progress heeft me altijd al aangesproken. We zullen zien waar het schip strandt. Binnenkort gaat of de Deauville of de Progress het toneel wellicht verlaten. Want 3 is wel wat veel hahaha….

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook