Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Totaal aantal Berichten: 17394
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Ja, ik heb er in mogen rijden. Voor wat de mening van een leek waard is: hij reed goed. Optisch zou hij de goede zorgen van een echte liefhebber - of diens garagist - wel kunnen gebruiken.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
AZ schreef:bekend hier op het forum?
Ik neem aan dat je het bedrijf wel kent?
Dat is namelijk DE SM specialist van Nederland waar deze SM te koop staat
Totaal aantal Berichten: 7580
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik zag ‘m ook pas voorbijkomen - even zwerven op internet tijdens een verloren moment.
Juist omdat dat ding daar staat is dit natuurlijk dè manier om met een beperkte investering in te stappen in de wereld van de SM.
Maar zojuist nog even gecheckt, maar er slingert hier toch geen 15 mile rond
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Alleen de kleur al
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Misschien kan ik m’n ID er op inruilen
Totaal aantal Berichten: 7580
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Vast wel. Wat let je?
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
De paniekverhalen nog een beetje eigenlijk…
Zo; fff een italiaanse sm te koop. Wel een gemiste kans door die oude oliekoeler slangen…
http://www.youtube.com/watch?v=hZNQDUnk1jU
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Jep… Maar voor weinig koop ik m wel
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Een sm “voor weinig” bestaat NIET
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ach, 2600 euro is toch echt voor weinig
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
dat is het startbod…..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
En met één nulletje erbij heb je hem dan rijdende voor je deur staan .
Ik dacht eerder om deze te gaan halen voor een goede voorbumper , als die er al op staat ,
en de front om een ongevalwagen te herstellen
Walter
Meten is weten , gissen is missen
AZ schreef:De paniekverhalen nog een beetje eigenlijk…
waterman schreef:Een sm “voor weinig” bestaat NIET
Als je bereid bent geld uit te geven, is er denk ik geen reden voor paniek. En dan gaat het nog steeds niet over wereldbedragen voor klassiekerbegrippen. Je moet het alleen niet vergelijken met andere Citroens. De SM inzet je denk ik zien als een auto op zich, gewoon een gave klassieker, in de rij met de E-type en de DB5 en dat soort karren. En dan valt de SM weer mee in de kosten.
De crux zit ‘m er in dat er zorgvuldig en met de hoogste kwaliteitsstandaard wordt gesleuteld aan een SM en dan kun je tamelijk probleemloos rijden met een SM. Er is geen auto waar zoveel indianenverhalen over de rode doen als een SM. Dat kleeft al erg lang aan de auto. Citroenmonteurs die geen sjoege hadden van de Maseratitechniek, dat was vroegere denk ik het belangrijkst. Nu is dat niet meer nodig. Doe jezelf een plezier AZ en probeer ‘ns een echt goede SM. Wie weet raak je verslingerd. En als je bovendien het budget hebt om de auto goed te laten onderhouden, dan heb je een onvergelijkbare rijbeleving,.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl