OK XMensen, morgen dus een goede start van een spetterend XM weekend in
Groningen.
We hebben behoorlijk wat aanmeldingen dus het dreigt erg leuk te worden! Morgen
worden er bij Oosterhof een aantal winkeldochters geveild waaronder de eerste XM
diesel in Nederland in een unieke kleurstelling.
———————————————
Kleine aanvulling op de reminder:
Zaterdags zullen een aantal XM’s geveild worden, je kan ze alvast https://plus.google.com/photos/111837916651714004262/albums/5724067470533268225?authkey=CIDY5oOJoan5xQE. Als er belangstelling is gaat er mogelijk ook een originele grote Citroën-lichtbak onder de hamer! Mocht je een onderdeel zoeken, maar ligt het niet bij iemand in de kofferbak, dan kan je altijd bij het onderdelenmagazijn in Grijpskerk kijken of je een leuke deal kunt maken. Ook de magazijncommissie van de XM Club zal aan het woord komen en vertellen hoe de plannen er voor staan. Belangstellenden die zich een keer afzijdig willen houden van de techniek kunnen kiezen voor het alternatieve programma en een standswandeling maken onder begeleiding. ‘s Avonds zoals Frank al aangeeft gaan we voor een hapje en een drankje.
Verder is er zondags een extra element aan de toertocht toegevoegd, namelijk een uitdaging in het verlengde van de presentatie “Ik ga op CarbageRun en neem mee…” die ik zaterdag geef. Lijkt het je leuk om aan de uitdaging mee te doen, neem dan je fotocamera mee. Uiteraard had je die toch al bij je, maar voor het geval dat. Desnoods volstaat een telefoon met camera ook om de oplossingen mee vast te leggen. Er zijn een aantal kijk-, denk-/kennis- en doe-opdrachten waardoor iedereen zijn of haar ei er in kwijt zou moeten kunnen, het is per slot van rekening bijna pasen. Uiteraard is er een lekkere Groninger prijs te winnen! De uitdaging zit bij de route, dus je kan ter plekke besluiten of je er klaar voor bent…
Voor de duidelijkheid, het is natuurlijk wel erg leuk om aan alle onderdelen van het programma mee te doen, maar geen verplichting. Ook als je alleen komt eten of komt toeren ben je van harte welkom in Grunn.
Groeten & tot van het weekend
Rogier
Vandaag begint het programma van de XM Club om 13 uur !!
Vanochtend verzamelt de XM club zich tussen 10.30 uur en 11 uur op Hoendiep 159 in Groningen.
We verwachten een aardige hoeveelheid XM’s. Komt allen!
Gisteren was erg leuk. Mooi opkomst. We waren zelfs live op de radio (Radio Noord)
Bijgevoegd een foto van een parchtige te veilen XM. In een unieke kleur.
Groet Frank
Het was een mooi weekend. Vandaag ook een behoorlijke opkomst.
Kortom, een top-weekend.
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Mooi! Hebben de XM’s trowens ook een nieuwe eigenaar gevonden?
Nee, de XM’s deden het niet echt goed in de verkoop. Waarschijnlijk omdat het voornamelijk oude diesels betrof. De getoonde lichtgroene diesel heeft trouwens wel een unieke kleur. Wie gaat ‘m opknappen? Hij stond voor 450,- op de veiling maar mocht volgens mij ook wel voor minder weg.
ik kreeg ook niet de indruk dat er echt koopjes tussen zaten.
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Het is jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden dat ik een XM in die kleur heb gezien! Als ik niet zou gaan emigreren, zou ik het serieus overwegen! Ik hoop dat deze dame een nieuwe eigenaar gaat vinden!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Er staat een groot verhaal in het Dagblad van het Noorden over het evenement
Kijk hier: http://goo.gl/YNZDR