Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Op 5 en 6 mei a.s. vindt in Vijfhuizen weer de alom bekende Citromobile plaats. Da’s geen nieuws voor de rechtgeaarde Citrofiel.
Maar ik wil even een tip geven: op 5 mei is in Haarlem (dat stadje dat tegen Vijfhuizen aan ligt) de hele dag gratis het Bevrijdingsfestival te bezoeken. Op die dag treden o.a. Nick & Simon, Echo & the Bunnymen, Spinvis, Case Mayfield, Gers Pardoel, De Jeugd van Tegenwoordig op. Zie: http://bevrijdingspop.nl/programma-2012/
Wellicht dat je daar je kinderen, vrouwen etc. kunt stallen. Of zelf je avond doorbrengen.
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Winnen maar!
Groet, Rogier
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
ik heb in de richting van citroën en verjonging dus al een grote kans om er naar toe te kunnen. ik moet alleen voor 20 april 25 ds3 bij elkaar zien te krijgen. ik weet dat dit gaat lukken. had in een zelf geopend topic hierover al wat mensen die daar zeker oor naar hebben. alleen is deze gesloten, omdat het een dubbel topic zou zijn.
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
@ray78: Moet je die 25 DS3’s op zaterdag 5 mei of op zondag 6 mei bij elkaar krijgen?
Totaal aantal Berichten: 114
- C1 ambiance 3 drs
- Xsara Picasso 1.8 16v Attraction
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
ray78 schreef:ik heb in de richting van citroën en verjonging dus al een grote kans om er naar toe te kunnen. ik moet alleen voor 20 april 25 ds3 bij elkaar zien te krijgen. ik weet dat dit gaat lukken. had in een zelf geopend topic hierover al wat mensen die daar zeker oor naar hebben. alleen is deze gesloten, omdat het een dubbel topic zou zijn.
Het topic bij DS3 is weer geopend , dus DS3ers, inschrijven kan weer.
http://www.ds3club.nl
2012, DS3 e-HDi Airdream So Chic, Gris Aluminium/Rouge Carmen, Pack Cuir Claudia Amarante, Pack Select MyWay Confort, Dotz Mugello
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
De Citroën Visaclub heeft een heuse visagiste gecharterd die het presentatiestandje van de visaclub zal “bevrouwen”*
(*vrl voor bemannen )
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Ik heb deze aankondiging ook op het Xantia forum geplaatst.
http://forum.xantiaclub.net/viewtopic.php?f=5&t=17131
Hierbij een vraagje. Vorig jaar was ik voor het eerst aanwezig en had eigenlijk verwacht dat er ook een stand was van het Xantia-forum. Dit is toch nog steeds een aanzienlijk aandeel van de huidige Citroёnrijders. Ik was wat teleurgesteld in de afwezigheid van enige vertegenwoordiging van dit forum.
Voor het komende evenement, wat is er nodig om een hoekje/tafel te reserveren voor deze groep van Citroёnrijders? Is het mogelijk om een hoekje te reserveren voor deze aanhangers? Hierbij zou ik voor de zondag wel als vrijwilliger beschikbaar willen zijn.
Xantia Break HDi 140, bj. 2001, Euro 3
Bijna een half miljoen km.
Hopelijk is je verzoek al opgepakt @lfred. Zo niet, stuur me dan een even een berichtje, dan stuur ik je de gegevens van een contactpersoon van de organisatie.
De Citroën SM-club is bezig tezamen met Autobedrijf Van der Laan, CitroSars en Renard vorm te geven aan de verjongingen die zijn ontwikkeld voor de Citroën SM. Het komt er op neer dat we allerlei ontwikkelingen tonen die het rijden met een SM anno 2012 aangenaam maken. We hebben ook een erg mooie verjongde SM op de stand. Niet in een originele kleurstelling, maar met respect voor het ontwerp prachtig verjongd en dus niet zo als de SM op RétroMobile in Parijs. Originaliteitsfreaks die een hartverzakking krijgen van alles wat niet af fabriek werd geleverd, kunnen beter onze stand voorbij lopen. Voor degenen die geïntgeresseerd zijn in alle vernieuwingen, kom langs ! Volgens mij hebben we een aardig overzicht van alle mogelijkheden !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Nee, mijn verzoek was nog niet opgepakt.
Het ziet er naar uit dat het animo vanuit het Xantia-forum ook niet groot is.
Geeft niets, blijft over een leuk vooruitzicht op de komende Citromobile.
Wellicht tot ziens komend weekend.
Groet, Alfred.
Xantia Break HDi 140, bj. 2001, Euro 3
Bijna een half miljoen km.
Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
ik weet niet of dit in dit tpoic moet, of ik een nieuwe moet openen, maar ik zweef zondag ook richting CitroMobile met de Prestige, en ben alleen, dus als er iemand is die geen vervoer heeft, of weet ik veel wat… let me know (altijd leuker met twee of drie dan alleen)
Ik rij vanuit richting Gistel-Brugge-Gent-Antwerpen-...)
tot zondag!
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Zaterdag vanuit Overijssel richting Haarlemmermeer
Totaal aantal Berichten: 1890
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Zondag vanuit Mol naar Citromobile 2012
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Pimperklaas schreef:Zaterdag vanuit Overijssel richting Haarlemmermeer
Jawel, héél vroeg, denk wel dat ik om zes uur uit Enschede vertrek.
Ik sta/zit/hang beide dagen bij de clubstand van de visaclub, natuurlijk ga ik ook scharrelen tussen de bedrijven door.
Terugrijden doe ik niet aan, Zondag pas weer terug
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Zaterdag vanaf de Haarlemmermeer naar de Haarlemmermeer.
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Maurice ik ga pas rond 10/11 uur die kant op, eerst nog even wat dingentjes doen
@lfred schreef:Nee, mijn verzoek was nog niet opgepakt.
Mmm, dat is jammer Alfred. Achter elke teleurstelling zit een wens. Een wens kan uitmonden in een initiatief
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl