Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Beste gebruikers.
Onze actie onlangs om een cafe te openen, zodat alle offtopic onderwerpen daar plaats konden vinden, is geen succes gebleken.
Vandaar een wat hardere actie om het oeverloze offtopic gepost in te dammen.
wat ga ik doen:
ik sluit het forum cafe. als enige onderwerp bewaar ik het “cafe” onderwerp. dat gaat weer terug naar het forum “ander onderwerp”
in dat “cafe onderwerp mag je offtopic posten.
Alle andere topics die gestart worden en offtopic zijn, worden in het vervolg gewoon gedelete. want we kunnen topics niet samenvoegen met andere topics. ( wel topics verplaatsen naar forums, maar dat is een ander verhaal )
wat is een offtopic onderwerp? : alles wat niet auto/Citroën gerelateerd is.
Begrippenlijst:
forum: dat waar onderwerpen in staan.
topic: dat waar posts in staan.
offtopic: alles wat niet Citroën/auto gerelateerd is.
geldt dit sluiten dan ook voor het klaagtopic, vreugdetopic en de woordassociatie?
of heb ik het nu niet goed begrepen?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ja, die gaan er ook aan.
ok
deur63 schreef:(hier krijg ik problemen mee..) wat een onzin
Waarom krijg je er problemen mee?
deur63 schreef:(hier krijg ik problemen mee..) wat een onzin
waarom zou je daar problemen mee krijgen? ik vind het van die topics ook zonde, die andere offtopiczaken interesseren me toch ook niet zo, maar deze vond ik wel grappig. (of is dit fftopic )
Dus ‘t moet een formele bezigheid worden om hier op ‘t forum te posten begrijp ik… Waarom dan de onderwerpen in ‘t café niet bijvoorbeeld na 2 weken verwijderen ofzo? Dan hou je het formaat toch ook een beetje binnen de perken?
Ik weet niet wat de reden hiervoor is maar het wordt er waarschijnlijk wel een stuk minder gezellig van.
@ voge….ik wist niet dat het een gezeligheidsforum was…het is er best gezellig, maar het heeft steeds minder met “ons merk” te maken… slap lullen kan nog in het cafe draadje
Ja precies, het is toch leuk om lekker oftopic met iedereen te praten? ik moet eerlijk toegeven dat er af en toe minder aardige dingen tegen elkaar werden gezegd, maar toch.. nu staat bijna de doodstraf op offtipic kletsen
René van Maren schreef:deur63 schreef:(hier krijg ik problemen mee..) wat een onzin
Waarom krijg je er problemen mee?
commentaar op de mod?
voge schreef:Dus ‘t moet een formele bezigheid worden om hier op ‘t forum te posten begrijp ik… Waarom dan de onderwerpen in ‘t café niet bijvoorbeeld na 2 weken verwijderen ofzo? Dan hou je het formaat toch ook een beetje binnen de perken?
Ik weet niet wat de reden hiervoor is maar het wordt er waarschijnlijk wel een stuk minder gezellig van.
het zal inderdaad wel om de ruimte gaan, dat snap ik ook wel, en ik ben het er mee eenss, maar ik ben ook een beetje bang dat het minder gezellig wordt
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
op het cafe stond al een automatische schoonmaak van 30 dagen voor elk topic waarin niet gepost word.
maar het gaat niet zozeer om het formaat van het forum als wel het totale onzin gepost. dat stoot meer mensen af dan het aantrekt.
google je ff op een berlingo probleem en kom je op dit forum.. staat w.s. het lingerietopic boven aan de lijst.
je kan dus nog steeds offtopic gaan in het cafe topic . maar je kan nu dus zelf geen offtopic topics meer beginnen. verder veranderd er dus eigenlijk niet zo veel
hel1 schreef:geldt dit sluiten dan ook voor het klaagtopic, vreugdetopic en de woordassociatie?
of heb ik het nu niet goed begrepen?
Ik zou het ook spijtig vinden als deze topics eraan gaan. Dit zijn de enige topics uit het offtopic gedeelte waar ik echt kwam en keek. Ik zou het ook heel erg op prijs stellen als deze wel zouden blijven.
Aan de andere kant moet ik ook zeggen dat ik begrijp wat erik doet en dat ik me voor kan stellen dat ie het zat is. Er waren wel steeds meer aanvaringen op het forum, zoals laatst nog in het “hoe aso ben jij” topic…
Xsara_Coupe
erik wijngaarden schreef:op het cafe stond al een automatische schoonmaak van 30 dagen voor elk topic waarin niet gepost word.
maar het gaat niet zozeer om het formaat van het forum als wel het totale onzin gepost. dat stoot meer mensen af dan het aantrekt.google je ff op een berlingo probleem en kom je op dit forum.. staat w.s. het lingerietopic boven aan de lijst.
je kan dus nog steeds offtopic gaan in het cafe topic . maar je kan nu dus zelf geen offtopic topics meer beginnen. verder veranderd er dus eigenlijk niet zo veel
ok dat snap ik wel, ben ik het ook wel mee eens
Als ‘t ergens niet gezellig is ga ik ook zeker niet over auto’s praten hoor, en bovendien doe je juist dan minder aardig tegen elkaar. Ik heb bovendien niet gezien dat er niet meer over de Citroëns wordt gepraat tegenwoordig.
(en dit draadje moet dan toch ook gedelete worden?)
Maar René, ik ben lid geworden door de gezellige en informele sfeer die hier (nu nog) heerst. Ik zou me voor kunnen stellen dat een Mod. team er juist werk van maakt om deze sfeer te behouden en niet om ‘m kwijt te raken!
(en vat dit niet op als een persoonlijke aanval!)