Zijn we niet vergeten op Piet Paulusma om te kopen?
Of af te chanteren?
Sohail zou hem even een bezoekje brengen… Dat kan alleen maar op mooi weer uitkomen…
Of wil je hem chanteren zodat die zo’n filmpje bij ons op de meeting komt opnemen?
Dat filmpje hoeft niet perse, maar hij moet wel mooi weer geven
Heel veel plezier dames en heren! Ik wacht op de foto’s en de verslagen.
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Ik ben er iets later, ga eerst nog even kijken hoe een roestinspectie bij een Traction in zijn werk gaat. Maar goed, aangezien ik me toch heel diep schaam voor de auto waarmee ik moet komen, is het niet erg dat ik die achteraan moet zetten.
Nog even snel een bak cappuccino naar binnen gieten, madame door de wasstraat jagen om het bomenstof af te spoelen en dan ‘en route’.
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
wimb schreef:Nog even snel een bak cappuccino naar binnen gieten, een stel remblokken monteren, schijf van een braam ontdoen, madame door de wasstraat jagen (en dan ‘en route’?).
Ik weet dus niet of het ‘m gaat worden vandaag….....
Totaal aantal Berichten: 7791
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Wellicht dat ik ook nog even langs rijd, maar kan er vanwege mijn standbydienst weinig zinnigs over zeggen..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb het helaas niet kunnen redden vandaag.
De BX startte vannochtend niet!
Ik weet nog niet wat er aan de hand is.
Excuses aan degenen die op mij wachtten (bij de Burgerking of met het uitdeuken)
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Ook ik kan vandaag niet komen. Wel erg jammer, is al even geleden dat ik allemaal Citroens bij elkaar heb gezien maar het is niet anders. Er is dus een plekje voor het airco vullen vrij!
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
weer wat leuke mensen en auto’s tegengekomen !
en dan is er de spot repair - paar deukjes en butsjes weg laten werken, mooi resultaat !
met dank aan de organisatie voor deze dag !!
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Leuke plaatjes!
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 107
- C3 Pluriel Soleil
Graag wil ik de organisatie bedanken. Eerste keer dat ik bij een meting was. Gezellig en diverse personen gesproken en ben geinstrueerd hoe mijn Plurieldak goed te openen. De airco was inderdaad flink aan een update nodig. Kon helaas niet lang blijven, mijn vrouw is vandaag jarig en ik weet niet of dat ik het juiste verjaardagskado voor haar heb gekozen: de airco bijvullen in haar auto….............
Monseigneur:Fiat barchetta (2004), Renaul Grand Scenic (2018), 2CV AZU 250 (1977)
Madame: Pluriel Soleil (2009)
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Wie was er gekomen met die MB met CD kenteken?
Ik kijk verder uit naar meer mooie plaatjes.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!