2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

offtopic topics…
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 19 december 2005 12:43 AM
  [ # 16 ]

HEt word juist gezelliger denk ik….
@deur. je hoeft niet bang te zijn hoor, er is nog nooit iemand veroordeeld door zijn mening.. maar we moeten vind ik toch wat meer terug naar de basis…de off topic draadjes zijn haast niet meer te volgen…ook de mods hebben het er moeite mee om het bij te houden…

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 19 december 2005 12:47 AM
  [ # 17 ]

als Woord associatie, klaag/vreugde en Café blijven dan ben ik ook om. Ik snap ook wel dat een Citroën forum niet als hoofddoel heeft om iemand te informeren over welke lingerie mooi is. Ik hoop wel dat we in de auto topics niet veel strakker gehouden worden dan nu. Er zijn een paar topics afgesplitst, dat was prima! Ga alsjeblieft niet ieder offtopic bericht uit zo’n draadje halen (in het kader van de gezelligheid) maar geef wel aan dat ‘t een beetje op de rechte lijn moet blijven.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 19 december 2005 12:48 AM
  [ # 18 ]
voge schreef:

Maar René, ik ben lid geworden door de gezellige en informele sfeer die hier (nu nog) heerst. Ik zou me voor kunnen stellen dat een Mod. team er juist werk van maakt om deze sfeer te behouden en niet om ‘m kwijt te raken!

(en vat dit niet op als een persoonlijke aanval!)

Oke, niet boos worden, want ik bedoel het ook niet vervelend…

Stel…als je hier alleen komt voor de gezelligheid, en niet voor ons merk, vrees ik dat je bij de verkeerde club zit….tuurlijk mag je onzin in het cafe posten, maar de admin én de mods moeten zorgen dat het off-topic gedeelte niet een vijfvoud van het ontopic gebeuren gaat worden…

Dat is dus nu gebeurd.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 19 december 2005 12:48 AM
  [ # 19 ]
René van Maren schreef:

.... maar we moeten vind ik toch wat meer terug naar de basis…de off topic draadjes zijn haast niet meer te volgen…ook de mods hebben het er moeite mee om het bij te houden…

Dit ondersteun ik van harte. Exclamation

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 19 december 2005 12:50 AM
  [ # 20 ]
voge schreef:

als Woord associatie, klaag/vreugde en Café blijven dan ben ik ook om.

daar is op zich nog wel over te praten volgende week ofzo Smile

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 19 december 2005 12:53 AM
  [ # 21 ]
René van Maren schreef:

Stel…als je hier alleen komt voor de gezelligheid, en niet voor ons merk, vrees ik dat je bij de verkeerde club zit….tuurlijk mag je onzin in het cafe posten, maar de admin én de mods moeten zorgen dat het off-topic gedeelte niet een vijfvoud van het ontopic gebeuren gaat worden…

Dat is dus nu gebeurd.

Dat er meer ontopic als offtopic gepost moet worden snap ik, ik heb alleen de indruk dat ‘t BX gedeelte nog aardig ontopic / actief is maar goed, daar hebben jullie uiteraard een veel beter beeld op.
  Bovendien zou ik hier echt niet komen als ik niets met Citroën had, ik post ook nog genoeg over ‘t merk hoor!! Ik zit dus volgens mij gelukkig niet bij de verkeerde club!

Enne, boos worden?? Tuurlijk niet!!! Hooguit duidelijk Wink

Als er maar ruimte is om een beetje een ‘vrij’ forum te blijven vind ik ‘t allemaal prima!

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 19 december 2005 12:54 AM
  [ # 22 ]
erik wijngaarden schreef:
voge schreef:

Volgende week een polletje openen?? Ik weet al wat ik stem!  Very Happy

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 19 december 2005 12:58 AM
  [ # 23 ]
voge schreef:
voge schreef:

Volgende week een polletje openen?? Ik weet al wat ik stem!  Very Happy

:neenee

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 19 december 2005 01:03 AM
  [ # 24 ]
voge schreef:

Deze gang van zaken zou ik het helemaal mee eens zijn, en dan alle andere offtopic rotzooi weggooien. Heeft idd niets met citroen te maken. Maar ik vind wel dat ieder zijn gevoelens kwijt moet kunnen hier. Zo blijf je ook meer een hechte club!

Xsara_Coupe

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 19 december 2005 01:04 AM
  [ # 25 ]

Dan maar een moderatorsvergadering beleggen.. zondagochtend 08.00u ofzo??  Laughing
  Maar goed, ik ben benieuwd of ze nog terugkomen. Hoop ‘t wel, zie daar ‘t kwaad niet echt van in eigenlijk.

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 19 december 2005 01:06 AM
  [ # 26 ]

Je kan toch ook klagen in het cafe?  daar staat toch een koffietafel?

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 19 december 2005 01:09 AM
  [ # 27 ]

Maar dan moet ‘t café weer gesplitst worden in een ‘vrolijk’ hoek en een ‘sip’ hoek, geloof niet dat dat een goed idee is hè?? Maar goed, voorlopig bijna vakantie dus niets te klagen!

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 19 december 2005 01:13 AM
  [ # 28 ]

Het café word niet gesplitst, hooguit wat aangeharkt Mr. Green

Profiel  

oldenhage
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1724

- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Gepost: 19 december 2005 01:15 AM
  [ # 29 ]

ehhhh hoe hete dit forum ook al weer???

precies, van mij mag er een hoop weg, kan ik op mn werk tenminste ook dit scherm open laten staan zonder meteen vreemde blikken te krijgen.

Wink

Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 19 december 2005 01:19 AM
  [ # 30 ]

Ik snap goed waarom het ‘citroën café’ nu dicht is. Er wordt hier in dit draadje gezegd “terug naar het oude”. Ik ben nog niet zo lang lid maar al voordat er sprake was van welk café dan ook waren de topics : klaag/vreugde en woordassociatie er al.

Er zal vast heel goed over nagedacht zijn en volgens Erik is er ook nog wel over te praten maar ik merk dat ‘t bij René echt niet kan. Waarom??

Profiel  

2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook