Hallo Saxo rijders!
Het viel me op dat er verdraaid weinig Saxo’s aanwezig vandaag waren! Tijdens mijn aanwezigheid waren alleen ik en een bordeaux rode Saxo 1.1i aanwezig (weet niet van wie die was?)
Laten we onszelf niet achter stoten door al die andere mooie auto’s van Citroën’s makelaardij en hopelijk kunnen meerdere Saxo’s naar de volgende meetings komen!
Wizzy, we hebben natuurlijk al een Meetingtopic.
Volgende keer sturen we weer een e-mail naar alle gebruikers.
Hallo René!
Leuk ook eens het gezicht achter jouw schermnaam gezien te hebben!
Uiteraard snap ik dat daar al een topic voor is, maar het leek mij leuk (en misschien wel nodig?) eens deze groep aan te spreken en zeer zeker aan te raden eens een meeting te bezoeken, omdat je ontzettend veel van elkaar kan leren en niet alleen via het forum. Om in het vervolg inderdaad een mail te sturen, vind ik een goede opzet! Op deze manier vergroot je denk ik de opkomst, dus het vermaak en het éénheidsgevoel.
Ik heb ook weer veel nieuwe gezichten gezien.
het blijft lastig om iedereen uit elkaar te houden.
Volgende keer weer e-mail… Beloofd!
ik zal er niet zijn. Is een enkele rit van ca 120 km…
Dat valt me tegen van je, er komen mensen van veel verder. Daarnaast woon ik in Maastricht, wat op circa 140 tot 150 kilometer neer komt
Ik wist te laat dat er een meeting was en nu kon ik niet meer.
Komt er nog een Saxo meeting?:P
Dat weet ik niet, en als, dan waarschijnlijk buiten de hoofdorganisatoren om, zonder goede catering.
Verder moet er dan ook genoeg animo voor zijn, niet maar 10 saxo’s, maar eerder al 25 stuks.