Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
Oke dan is dat duidelijk in ieder geval, moet dus niet een te groot probleem worden denk ik, eerst maar eens een goed relais scoren, heb er nog eentje liggen maar die is “normaly closed"en volgens mij moet ik er eentje hebben die “normaly open “is.
ook direct maar even foto’s geschoten van de armsteun,
en deze,
erg makkelijke montage van de armsteun, en ook degelijk.
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
ZIet er goed uit. Snel maar eens 1 op de kop tikken dan!
Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
Vandaag maar eens aan de hobby geweest, heb de mistlampen werkend gekregen, dank aan K_saxo voor het elektrisch schema.
Heb op de sloop een schakelrelais en andere bedrading gevonden om het een en ander aan te sluiten, werkt super, moet alleen nog een keer het dashboard los halen om het signaal lampje aan te sluiten, maar vond het na vandaag wel genoeg, heb ook de linker spiegel maar eens vervangen, deze was kapot gereden afgelopen winter, ook nog een andere middenconsole gevonden, had er zelf standaard een zwarte in zitten, deze nu vervangen voor een gespoten exemplaar, origineel uiteraard, zal er morgen eens een paar foto’s van maken.
Al met al een zeer productief dagje geweest, ben zelf erg tevreden, oh, ja, ook nog even een handremkabel vervangen van de Xsara, hij was hier op afgekeurd, maandag weer een herkansing!
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt