Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Laten we maar beginnen met een mooi plaatje:
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gaaf!
Zo, veel plezier ermee Daan!
Enne, ga je nog wat leuks meedoen
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Gefeliciteerd Daan. Ben je de zwarte al kwijt dan?
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Lekker rijden natuurlijk, maar er zijn een aantal zaken die moeten gebeuren. Kort lijstje:
Wielen overzetten van de Exclusive, want de wielen onder de VTS trillen als de neten op snelwegsnelheden (zijn overigens beide voorzien van originele Everests)
Hitteschild uitlaat rammelt
Ruitenwissers overzetten
Achterwisser iets lager zetten
Grondige reiniging van het interieur (dit ga ik uitbesteden)
Kijken of ik de speling op de rugleuningen er uit kan krijgen
Stuur overzetten uit de HDi want ik heb nog nooit een dergelijk afgekloven koershoepel gezien
Uitgebreide onderhoudsbeurt: olie en filter verversen, K&N inlegfilter uit de berline er in, brandstoffilter wisselen, bougies vervangen
Bosch S4 70A van anderhalf jaar oud uit de HDi en in de VTS
Interieurfilter stinkt
Hoedenplank uit de Exclusive naar de VTS (zitten 6*9” JBLs in die ik niet hoef)
Eerste indrukken onderweg naar huis: strakke kar, spoort prima maar op snelheid behoorlijk trillen en flink windgevoelig. Remt goed. Sleurt er lekker aan van onder in het toerenbereik en vanaf de 4000 toeren gaat het rap richting 180 en verder.
Alles in het interieur werkt en voelt strak aan: cruise, radiobediening, com2000-stengels. Airco doet het ook zoals het hoort.
Grotere ingrepen die ik overweeg zijn het overzetten van de schijven en blokken, aangezien deze nog geen jaar geleden vervangen zijn. Maar eerst eens goed in de (meegeleverde) onderhoudshistorie duiken.
Wanneer moet de distributie eigenlijk voor een VTS 137? 120k? Of 160k?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
jaco schreef:Gefeliciteerd Daan. Ben je de zwarte al kwijt dan?
Daar gaan wat essentiële zaken af en dan wil ik er graag een vrijwaringsbewijs voor terug, van wie maakt me niet zoveel uit
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Mooi ding!
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Oh ja, te zijner tijd uiteraard ook platen met opgelegde letters en zonder dat lelijke eentje erop.
En de remslangen vervangen. Het wordt nog een lang lijstje zo.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Ziet er tof uit Daan, lekker kleurtje!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Gefeliciteerd!
Veel veilige kilometers toegewenst!
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Dank
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Kijk, dat is een mooie Xsara! Geniet ervan!
Totaal aantal Berichten: 1381
Geregistreerd: 31-10-2005
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Het bloed blijft kruipen waar het niet gaan kan…
Schitterende kleur.
Als ik een jaar geleden het geld gehad had, was er hier een break in de kleur geweest….
Veel plezier!!
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gefeliciteerd
Ziet er netjes uit en een mooie uitvoering.
Ik blijf de coupé veel mooier vinden dan een berline.
Ik ben benieuwd hoe deze motor je gaat bevallen t.o.v. de 110 HDi na een tijdje gereden te hebben.
Zit er geen lederen stuur in de VTS of is dat juist zo gaar?
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
In deze VTS zit wel degelijk een lederen stuur, maar dat ziet er echt niet uit. Helemaal afgebladderd, waar dat bij mijn HDi maar een klein plekje is.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zonde, ik had juist gedacht dat die lederen sturen een beetje heel zouden blijven. Die standaard sturen zijn ook niet alles…
Als dat dezelfde sturen zijn als in de C5 dan is het nogal afhankelijk van je handen en of ze al dan niet zweten. Mijn C5 stuur was best goed toen ik de auto kocht maar ging best snel kapot door de zuurtegraad van mijn zweet blijkbaar. Ondanks dat het stuur echt regelmatig schoongemaakt werd.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!