Totaal aantal Berichten: 224
- DS 3 1.6 e-HDI 68kw Airdream So Chic
Citroën Nederland
SPOT DE DS en win ‘m voor een jaar!Vrijdag 13 april is het Citroen DS dag. Waarom? Vandaag wordt namelijk de sleutel van het 200.000ste DS model overhandigd aan zijn nieuw Nederlandse eigenaar. Om dit te vieren kunt u, door mee te doen aan de Spot de DS actie, een CITROËN DS3, DS4 of DS5 voor één jaar winnen!
Hoe werkt Spot de DS?
In Nederland rijden op dit moment zo’n 9.000 DS-en rond. Let maar eens op hoe vaak je er één ziet! Zie jij op vrijdag de 13e een DS rijden? ? Sms dan DS spatie, het kenteken, naar 4414 (Bijv: DS LPHF23) en maak kans op een jaar lang rijden in een DS! Uit alle sms-en wordt eind van de dag een winnaar getrokken. U kunt zo vaak meedoen als u wil, maar u mag ieder kenteken maar één keer insturen.Tip: ook bij de Citroën-dealer kunt u een DS spotten. Ga snel langs en vergroot zo uw winkansen.
Er worden geen extra kosten berekend voor het sms-en.Kijk hier voor meer informatie over deze actie op http://on.fb.me/HBLh4K
3 januari 2012 DS3 in ontvangst
16 januari 2012 5.000KM
7 april 2012 10.000KM
7 juli 2012 20.000KM
19 februari 2013 50.000KM
13 augustus 2013 75.000KM
Gaaf
Wie van het forum wonen er trouwens allemaal in Haarlem?
Ik zie hier in de Paul Krugerstraat regelmatig een witte met een zwart dak staan en zag verder vandaag een grijze met een zwart dak ter hoogte van de Gedempte Oostersingelgracht. Ook staat er in de Frans Halsstraat wel eens een zwarte.
Op de A4 ter hoogte van Delft zag ik een rode, met ik meen een zwart dak en zwart met rode velgen.
Over een maand komt hier van mij een zwarte met een wit dak bij
Geen foto’s, maar de eigenaren zullen zich vast herkennen.
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Leuke actie trouwens. Lig ‘s morgens al op m’n oprit klaar om de eerste DS3 te spotten en te sms’en. De mijne natuurlijk, whahahahaha!
Totaal aantal Berichten: 242
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Ik ga m’n kenteken ook maar ‘s smsen! Denk dat al m’n collega’s dat ook wel gaan doen!
Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler
Totaal aantal Berichten: 35
- DS 3 1.6 e-HDi 90 So Chic
Stel dat je dan wint… heb je 2 DS-en voor de deur staan, wordt het moeilijk kiezen ‘s ochtends als je weggaat!
Totaal aantal Berichten: 242
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Die gaat naar m’n vriendin.
Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler
W_H schreef:
Op de A4 ter hoogte van Delft zag ik een rode, met ik meen een zwart dak en zwart met rode velgen.
Haha, klinkt als die van mij! Afgelopen vrijdag gezien?
sfs schreef:W_H schreef:
Haha, klinkt als die van mij! Afgelopen vrijdag gezien?
Zou goed kunnen, kan ik me eigenlijk niet meer zo goed herinneren. Heb je donker haar en ik meen een bril?
Het waren zwarte velgen met een rode rand meen ik me te herinneren…
Vanaf 19 april kun je me op die weg ook spotten, zwart met witte e-hdi, zwaai ff als je me ziet
Totaal aantal Berichten: 35
- DS 3 1.6 e-HDi 90 So Chic
Snakeye2209 schreef:
Citroën Nederland
SPOT DE DS en win ‘m voor een jaar!Vrijdag 13 april is het Citroen DS dag. Waarom? Vandaag wordt namelijk de sleutel van het 200.000ste DS model overhandigd aan zijn nieuw Nederlandse eigenaar. Om dit te vieren kunt u, door mee te doen aan de Spot de DS actie, een CITROËN DS3, DS4 of DS5 voor één jaar winnen!
Hoe werkt Spot de DS?
In Nederland rijden op dit moment zo’n 9.000 DS-en rond. Let maar eens op hoe vaak je er één ziet! Zie jij op vrijdag de 13e een DS rijden? ? Sms dan DS spatie, het kenteken, naar 4414 (Bijv: DS LPHF23) en maak kans op een jaar lang rijden in een DS! Uit alle sms-en wordt eind van de dag een winnaar getrokken. U kunt zo vaak meedoen als u wil, maar u mag ieder kenteken maar één keer insturen.Tip: ook bij de Citroën-dealer kunt u een DS spotten. Ga snel langs en vergroot zo uw winkansen.
Er worden geen extra kosten berekend voor het sms-en.Kijk hier voor meer informatie over deze actie op http://on.fb.me/HBLh4K
In de mail die ik van Citroën kreeg, stond nog een kleine aanvulling:
U kunt als DS rijder ook kiezen voor een passend alternatief.
Misschien toch maar meedoen :p
Ik hoorde deze info vanmorgen op de radio! Het jachtseizoen is op ons geopend! Haha! Je moet gewoon even de foto’s van de meeting bekijken en zo heb je ook al een hoop kentekens
Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)
lol heb ff wat meeting films en foto’s terug gekeken en heb vast een kenteken of 60 op een lijstje staan. Bij de DS5 twitter race was ik helaas derde, dus wie weet deze keer beter.
Moet je niet betalen voor een sms?
Normaal tarief zonde extra kosten las ik. Ik kom noot door me (prive) bel bundel heen dus kan lekker sms’en.
Totaal aantal Berichten: 224
- DS 3 1.6 e-HDI 68kw Airdream So Chic
DS3-Black schreef:lol heb ff wat meeting films en foto’s terug gekeken en heb vast een kenteken of 60 op een lijstje staan. Bij de DS5 twitter race was ik helaas derde, dus wie weet deze keer beter.
60? Zoveel waren er niet eens op de meeting….
3 januari 2012 DS3 in ontvangst
16 januari 2012 5.000KM
7 april 2012 10.000KM
7 juli 2012 20.000KM
19 februari 2013 50.000KM
13 augustus 2013 75.000KM
Of even op Autotrader / Marktplaats kijken voor kentekens. Daar staan er zat op.
Groetjes Eric…