Snakeye2209 schreef:DS3-Black schreef:lol heb ff wat meeting films en foto’s terug gekeken en heb vast een kenteken of 60 op een lijstje staan. Bij de DS5 twitter race was ik helaas derde, dus wie weet deze keer beter.
60? Zoveel waren er niet eens op de meeting….
2 meetings en nog een foto album geraadpleegd.
Zo te zien is het sms-en niet gratis. Heb vanmorgen een sms verstuurd en zie nu op mijn online factuur € 1,10 staan. Gaan dus niet van je belbundel af blijkbaar, wel extra kosten dus.
Erik
DS3-Black schreef:Normaal tarief zonde extra kosten las ik. Ik kom noot door me (prive) bel bundel heen dus kan lekker sms’en.
Tis niet gratis. € 1,10 per sms
Heb Aardig wat gesmst, maar staat €0,00 boven bundel op
Mijn online factuur
Welke provider zit je, hoewel dat niet uit mag maken. Zal nog eens een sms sturen en dan nog eens kijken wat er gebeurt. Meestal met dat soort nummers, is het niet gratis en valt het buiten je bundel. Ik heb vanmorgen al ge-smst en vanmiddag mijn online status geupdate en bekeken en daar stond € 1,10 kosten buiten de bundel ??
Erik
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Lees even de voorwaarden van de actie:
http://www.dlvr.nl/site/wp-content/uploads/2012/04/Actievoorwaarden-Spot-de-DS.pdf
Artikel 1, punt 3:
“Aan deelname aan de Actie zijn geen kosten verbonden, behalve de kosten die de eigen provider in rekening brengt voor het versturen van de SMS”
Kost je dus niets, behalve je SMSjes uit je bundel/buiten de bundel. Geen servicekosten o.i.d.
Ik zit bij KPN. Ik weet ook niet hoe het precies zit maar op facebook en in de actievoorwaarden staat aantal keer dat er geen extra kosten bij komen. Staat ook nog steeds dat ik niet boven mijn bundel zit.
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Bij t-mobile worden zeker wel kosten berekend.
bij mij 0.67 per sms….. je krijgt een smsje terug ter bevestiging daar zitten de kosten in lijkt het…
Beetje valse reclame, das wel jammer, actie blijft leuk, uitvoering minder.
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
- BX 16V MK2
Krijgen jullie een bevestiging op de verstuurde SMSjes dan? Ik niet.
Je krijgt een bevestiging per sms. Ik heb Vodafone en ook ineens kosten buiten de bundel. Dus het kost blijkbaar wel geld ondanks dat ze anders vermelden.
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
@DS3-Black, het viel mij ineens op dat ze op facebook reageerden met “Het verzenden van SMS kost niets extra’s”
aangezien ik een bevestings SMS heb ontvangne op beide sms’jes kunnen de kosten alleen daarvandaan komen.
- BX 16V MK2
Ik krijg nu de volgende bevestigings SMS: Deze dienst bestaat niet. Probeer het nog een keer, maar dan wel met de juiste keywords en spaties.
Dit gebeurt met een oude Nokia en met een Blackberry. Op mijn iPhone 4 krijg ik helemaal geen bevestiging. Wat is dit voor iets raars?
Edit: lees op Facebook dat veel meer mensen dit hebben, gaat lekker dus. Vanochtend al geen bevestiging, nu dit. Actie met de Franse slag
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
ben benieuwd hoe ze dit willen gaan oplossen (heb net 1 kentekenplaat ff van een foto ge-sms’t maar krijg nu geen enkel berichtje terug….
ik hou het wel bij echt gespotte auto’s verder
Nog steeds niks boven bundel. Ik kreeg wel bevestiging op me iphone 4s en nu krijg ik idd dat deze service niet bestaat!
- BX 16V MK2
Kreeg jij bij het eerder versturen met je iPhone ook geen bevestiging, RVSG?