BX interieur overplaatsen
Marino
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 114

- Méhari mehari 4 zitter
- BX GTI 16V
Gepost: 19 december 2005 03:18 PM

zoals ik al las in verschillende topics is het blijkbaar wel mogelijk om een bx interieur over te plaatsen.

Is het nu mogelijk om het interieur uit een bx break naar een bx berline overplaatsen zonder problemen?
Ik denk dan aan problemen ivm afmetingen en dergelijke, of moet ik gwn eens nr de garage rijden en wat meetwerk gaan verrichten?

greetzz

c’est fantastique

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 19 december 2005 03:25 PM
  [ # 1 ]

Re: BX interieur overplaatsen

Marino schreef:

zoals ik al las in verschillende topics is het blijkbaar wel mogelijk om een bx interieur over te plaatsen.

Is het nu mogelijk om het interieur uit een bx break naar een bx berline overplaatsen zonder problemen?
Ik denk dan aan problemen ivm afmetingen en dergelijke, of moet ik gwn eens nr de garage rijden en wat meetwerk gaan verrichten?

greetzz

geen probleem.

Afhankelijk van het bouwjaar heb je inbus of torx (nieuwer is torx) schroevendraaiers nodig om de bouten van de stoelrails los te schroeven. Deurpanelen gaan ook met torx of kruiskop (nieuwer is torx). Alleen het plastic spul in het baggageruim verschilt. De breaks hebben bovendien op de achterbank extra geleidestrips zitten, maar dat zal met het overzetten geen problemen opleveren.

Wip voordat je begint eerst de zittingen van de voorstoel eruit, dat werkt wat makkelijker.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook