Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
bij deze nog eens wat extra ‘reclame’ voor de Citroen Jumble op 22 april 2012 te Ronquières, inderdaad, aan het beroemde (beruchte) hellend vlak van Ronquières (een enorm hellend vlak om de schepen te versassen ipv met sluizen).
alle types Citroen en Panhards zijn welkom! De grootste Citroën meeting in België, dus zeker de moeite om langs te gaan. Een initiatief van de ABCC (= overkoepelend organisatie van alle belgische Citroen Clubs en de Panhard club)
meer info op http://www.rekup.net/link/ABCC/citroenjumble/
ik zal er zijn met de CX, zijn er nog forumleden die komen?
tot dan!
Totaal aantal Berichten: 1890
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Ik kom met de new C4 Rouge Babylon
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Met een beetje geluk ben ik er ook bij met de C5 (ph1). Inschrijving is in elk geval al in orde.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
ahn, dan zijn we al met 3, en ik neem nog iemand mee van het forum, en mijn ‘compagnon de route’ komt ook (al weet ie nog niet met wat, dat is zo als je teveel Citroëns hebt hé!).
nog forumleden die afzakken naar den Jumble?! we hebben al een C4, een C5, nu nog een C6 he!
tot daar!
en ook een C4P
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
En een rood eendje denk ik…
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
dat begint al een mooie verzameling te worden, en als Martijn daar zal zijn, dan kunnen we ons verheugen op heerlijke foto’s!
wie nog?
btw: er staat een artikel in Knack ook over de Jumble!
demuywo schreef:ahn, dan zijn we al met 3, en ik neem nog iemand mee van het forum, en mijn ‘compagnon de route’ komt ook (al weet ie nog niet met wat, dat is zo als je teveel Citroëns hebt hé!).
nog forumleden die afzakken naar den Jumble?! we hebben al een C4, een C5, nu nog een C6 he!
tot daar!
Wil je heel het rijtje C’s af?
Totaal aantal Berichten: 1890
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
demuywo schreef:ahn, dan zijn we al met 3, en ik neem nog iemand mee van het forum, en mijn ‘compagnon de route’ komt ook (al weet ie nog niet met wat, dat is zo als je teveel Citroëns hebt hé!).
tot daar!
Voor een C6 kunnen we misschien buurman citroenist tot in de kist vragen, spijtig dat ie z’n nieuwe DS5 nog niet heeft.
Stefke laat eens wat van je horen man ????????
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
zo, ik hoop dat het weer zal zijn wat het hier NU is, en niet wat het vannamiddag was, maar sowieso, tot morgen!
Ik pak de DS5 e-hdi ( met deze benzineprijzen..)
De C5 staat ook klaar voor morgen…
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
die DS 5 zal ik dan wel eens van dicht bekijken… ik ben met de knalrode DS (1) hahaha, op benzine, maar alleen omdat de CX nog een vermoedelijk dynamo probleem heeft.
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik ben net weer thuis vanuit Ronquières.
Een leuke lokatie
Maar eerlijk gezegd is het mij een beetje tegen gevallen, dat kwam ook grotendeels wel door het weer.
Er waren meer buien dan ze van te voren gezegd hadden. Dit ook met harde rukwinden. 1 zelfs zo hard dat het complete springkussen voor de kinderen van zijn bevestigingen werd los getrokken
Om het nog even erger te maken richting een mooi CX Prestige en mijn eigen CX die ernaast stond! Maar op 1 of andere manier kwam het hele gevaarte van 5 m3 geheel van de grond los en vloog vlak over mijn motorkap en dak heen. Ik denk zelf dat de Prestige wel licht geraakt is, maar dat kon ik niet goed zien op de auto doordat er ook allemaal zand op was gekomen. Bij mij kwam er alleen een stuk gronddoek tegen de voorbumper aan. Daar verwacht ik niet zoveel schade aan het kunstof. Dat heb ik direct onder de auto vandaan gehaald om te voorkomen dat het verder tegen de auto kon klapperen. Eigenlijk ook wel erg toevallig dat ik het zag gebeuren want ik was al 1.5 uur niet in de buurt van de auto geweest.
Toen was ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee….
Gewoon erg jammer van het weer, na 2 uur gingen er al een hoop auto’s weer weg.
idd…
ik heb er een half uurtje rond gelopen, en toen ook weer vertrokken…
de locatie vond ik niet zo geslaagd voor dit treffen, maar kan natuurlijk ook aan het weer liggen…
Bokrijk en Namen vond ik beide keren vele malen beter…
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
wij zijn vanmorgen rond 10h30 kwart voor elf aangekomen, op voor mij dan toch, wel een indrukwekkende site. Een halfuurtje rondgelopen, en er kwamen toch nog vrij veel wagens aangereden. Voor het middageten was het behelpen vond ik, als je niet vooringeschreven had, was er slechts 1 kraam om alle ‘dagjesmensen’ te bedienen… achja,we komen niet voor te eten, een boottocht gedaan, spijtig genoeg was de lift zelf kapot… dat vond ik ook al een tegenvaller,want als je bovenaan bent, en je kijkt naar beneden, langs het vlak dan is dat echt wel een indrukwekkend staaltje bouwtechniek! Inderdaad dan een paar fikse buien, soms met hagelstenen, maar na die buien kwamen vreemd genoeg weer heel wat wagens aangereden en werden vele gaten weer opgevuld. (ik vermoed dat een deel mensen niet weggegaan zijn voor de regen, maar wel om in het dorp iets te gaan eten…)
Eindeloos was de sliert 2cv en aanverwanten, in schril contrast met de zeer beperkte hoeveelheid aan CX’en (worden ze echt zeldzaam??) een 8 tal zeer mooie SM’s, een hoop Tractions, een drietal Panhards, een tiental BX (waaronder GTi, Sport ect) en een 40 tal DS’en. Mooie verzameling!
Ondanks het slechte weer was ik toch verrast zoveel volk te zien, maar naast de auto’s en het boottochtje was er niet veel te zien, ik miste toch wel wat van onderdelen/vlooienemarkt, en gelukkig had ik de kinderen niet mee, want dat ene (blijkbaar dan nog losgerukte) springkasteel en die 2 schminksters zijn goede bedoelingen, maar niet voor een hele dag.
Dus het is mij ook wel een beetje ‘minder goed’ bevallen dan gedacht. Wel veel oude en nieuwe bekenden gezien (heb ik jou niet zien eten in je CX Arjan?)
Op naar het (hopelijk toch) hoogtepunt van het jaar qua citroen gehalte: CitroMobile!