8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8

[BX Sport PN-90-XS] oplossen koelproblemen
citroentje010
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 17 april 2012 11:55 PM
  [ # 106 ]

Ja ...ze kunnen heeeeeeel vervelende (rot-te) plekken hebben die eerste generatie BX en de Sport nog meer met alle skirts, uitbouw e.d.
Ik rijd/ reed normaal DS21Pallas USA ‘71( te vinden op het forum) in de zomer en een ZX 1.4 Allure ‘94 voor de winter maar de DS moest weg omdat onverlaten mijn computer hebben gehackt en met al mijn spaargeld zijn verdwenen…200,- hadden ze nog laten staan en de ING wast zijn handen in onschuld alsmede het KLPD Fraudehelpdesk…..34000,- weg én mijn prachtige DS. Ik heb dit weekend weer een Sport gekocht in Belgie en in topconditie. Heel wat anders dan mij vorige Sport..maar noch de motor och de hydrayliek heeft me ooit in de steek gelaten en dat met 320000 km op de klok. De nieuwe heeft (aantoonbaar) een ton gelopen en dat zie je oveeral aan…..Maar nu zoek ik de “BXSPORT” stickers voor op de voor portieren. Er zitten namaak op ( portieren waren niet best meer: deuren BX type 3 erin ( roest nooit meer) en zijn gespoten en nog erg mooi ook! Maar ja die stickers…

Weet jij misschien een adresje voor de bewuste stickers? Alvast veel plezier met de restauratie!!

Profiel  

8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook