ik ben het helemaal eens met deze beslissing het is een citroen forum en geen theekrans
René van Maren schreef:Thijsvandebles schreef:Ik zag dat het Café al dicht is. (Vreemd, dit café had eerder nooit een sluitingstijd). Gaat het Café er op den duur helemaal uit? Dus ook alle berichten die je daar hebt gepost? (Ik zit bijna aan de 1000 posts…. )
Je hebt ruim 900 berichten staan!
Als die allemaal in het café zijn geplaatst vraag ik me toch wel het een en ander af hoor.
Nou, die staan niet allemaal daar in dacht ik Maakt me niet zoveel uit, maar leek me wel geinig om over de 1000 heen te gaan. Voor de rest sluit ik me er volledig bij aan dat we hier een CITROEN FORUM bezigen en geen populair web-log onderhouden…
Test
Thijsvandebles schreef:maar leek me wel geinig om over de 1000 heen te gaan.
En dat ga je zeker doen, geloof me!
Je gaat het gewoon op een eervollere manier doen dan met off-topic gepraat… namelijk door je kennis te delen
rocco schreef:Thijsvandebles schreef:maar leek me wel geinig om over de 1000 heen te gaan.
En dat ga je zeker doen, geloof me!
Je gaat het gewoon op een eervollere manier doen dan met off-topic gepraat… namelijk door je kennis te delen
(Ik zal nu wel moeten hé?!) Ja dat is inderdaad veel beter. Het is niet dat ik dat wil bereiken ofzo, is gewoon leuk. Net zoals dit forum, en dat moet zo blijven!!
Test
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
okee, iek ben weer op de hoogte, ff bijgelezen en dat op Kerstnacht…
Meneer de Voorzitter, mijn mening is: Vooral doorgaan! :peace
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Ho lees ik dit topic terwijl ik een niet Citroen vraag heb geplaatst;
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=167441
Ik ben het wel eens het moet hoofdzakelijk over Citroën gaan, er moet wel ruimte zijn om bv. een topic te plaatsen zoals ik die heb gedaan.
Vragen over muziek, audio, computers, camera’s of gereedschappen bv. moeten geplaatst kunnen worden in een offtopic gedeelte.
We zijn hier tenslotte ook om elkaar te helpen en meningen te krijgen,
hier worden we alle wijzer van en geeft volgens mij wel een meerwaarde.
Op cafe, lingerie en of lekkerbier en weer topics zit ik ook niet te wachten.
Een aparte audio, computer of ander “technisch” topic zou geopend mogen worden, lees meerwaarde voor het forum.
Wel elkaars keuzes en meningen respecteren en geen disscussies.
Ach zoveel mensen zoveel wensen
Erik ga vooral door met dit goede werk
McDean schreef:ok ik snap het probleem…
maar er zouden toch een paar tropics kunenn blijven
woord accociatie
klaag en vreugde tropic
cafe (voor al het oftropic gepraat)
Sja, ik ben het aan de ene kant wel eens met de beslissing die is genomen van hoger hand. Op elk forum gebeurt na bepaalde tijd zoiets, waarbij er soms wordt gekozen voor een nevenforum in de vorm van een kletshoekje.
Ik ben het wel eens met Dean, dat er een paar topics over hadden kunnen blijven.
Ook wat R.Kerstens zegt vind ik waar.
Vragen over muziek, audio, computers, camera's of gereedschappen bv. moeten geplaatst kunnen worden in een offtopic gedeelte.
We zijn hier tenslotte ook om elkaar te helpen en meningen te krijgen,
hier worden we alle wijzer van en geeft volgens mij wel een meerwaarde.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX