Totaal aantal Berichten: 61
- DS 5 E-hdi EGS Airdream So Chic
Het eMyWay systeem in de DS5 werkt niet met SD-kaarten. Hoe kan ik daar nu de flitslocaties inzetten?
Citroën DS5 So Chic EGS e-HDI 110 Airdream 2012
Renault Mégane 1.4 16v RXE sportsbreak 2000
wjtervelde schreef:Het eMyWay systeem in de DS5 werkt niet met SD-kaarten. Hoe kan ik daar nu de flitslocaties inzetten?
Met een USB-stick zoals in de C4?
C4 1.6VTI Exclusive + navigatie + Denon geluidssysteem, gris shark
Totaal aantal Berichten: 196
- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Inderdaad net als bij de nieuwe C4. Kijk op http://citroen.navigation.com/accueil/citroen-eu/nl_NL/EUR/ selecteer de DS5 en bouwjaar 2011, en je krijgt de flitspaal pagina voor de DS5. Hier staat ook een link naar de installatie handleiding. En die is gewoon in het Nederlands, ondanks de melding dat ‘ie alleen in het Frans is.
Totaal aantal Berichten: 61
- DS 5 E-hdi EGS Airdream So Chic
Dank voor jullie reactie. Ik ga het direct regelen.
Citroën DS5 So Chic EGS e-HDI 110 Airdream 2012
Renault Mégane 1.4 16v RXE sportsbreak 2000
Werkt bij iemand het vinkje bij Alleen waarschuwen bij te hoge snelheid?
Bij mij piept ie altijd ook als ik niet te snel rijdt.
En dat is extra vervelend omdat die piep het geluid zo wegdrukt (en nog een keer extra nadat je de flitspaal voorbij bent)
Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4
Totaal aantal Berichten: 1033
- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Volgens mij piept ie bij mij slechts 1x als ik niet te hard rijd, en meerdere malen als ik dat wel doe.
sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000
daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000
- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Na enkele weken ben ik tegen de volgende complicaties aangelopen:
-automatische volumregeling op basis van de snelheid werkt met erg grove stappen, op 60 km wegen is dit zeer irritant, de muziek gaat constant harder en zachter.
-Mijn iPod wordt af en toe niet meer herkend. Contact uit en opnieuw de auto starten verhelpt dit.
-Soms lukt het niet om te bellen met mijn Lumia 710
-Het navigatiesysteem kent sommige huisnummers niet, die de RT4 wel kende, zoals bijvoorbeeld mijn eigen huis (staat er ook pas 50 jaar).
-Het is helaas onmogelijk om zelf POI’s toe te voegen. Ik zou heel graag alleen alle Total pompen in Nederland zien, omdat ik hier een tankpas van heb.
sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000
eindkm-stand 127.000
Totaal aantal Berichten: 4
- DS 4 2.0 HDi 160 MAN6 Sport Chic
Ik twijfel even of deze vraag over usb mp3 nu hier moet aangezien ik niet zeker weet of eMyWay nu het allesomvattende systeem is in de DS4, of dat het alleen de navigatie betreft… maar op goed geluk dan maar
Ik heb sinds een maandje een DS4, en heb daar eens een usb-stick met 32Gb aan muziek in gepropt. Wat ik nu merk is dat er volgens mij gewoon teveel muziek op staat, want hij toont lang niet alle mappen en nummers. Verder is het zo dat het elke keer een minuut of 2 duurt voordat mijn muziek begint te spelen, het lijkt erop alsof het systeem de database elke keer opnieuw opbouwt.
Mijn DS4 is uit juni 2011, en ik kan niet direct zeggen wat de firmware van het eMyWay systeem is, ik zal straks eens gaan kijken.
Iemand hier ervaring mee?
Zou een firmware-update naar de laatste versie iets oplossen?
DS4 2.0 HDi 160 MAN6 Sport Chic - Hickory Bruin - Leder “Club Habana” bekleding - 19” Alu velgen - eMyWay - Denon HIFI
Rijdt toch net wat beter dan mijn oude BX
Totaal aantal Berichten: 557
- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Updaten is natuurlijk altijd goed maarreuh ik heb ergens gelezen (ik weet niet zo snel waar) dat alleen tot 4GB muziek afgelezen kon worden.
Ik ben nu op mijn werk en kan bet niet zo snel opzoeken.
Google anders effe. (ik meen in een topic van de Peugeot 508)
bigEsmurf schreef:Ik heb sinds een maandje een DS4, en heb daar eens een usb-stick met 32Gb aan muziek in gepropt. Wat ik nu merk is dat er volgens mij gewoon teveel muziek op staat, want hij toont lang niet alle mappen en nummers. Verder is het zo dat het elke keer een minuut of 2 duurt voordat mijn muziek begint te spelen, het lijkt erop alsof het systeem de database elke keer opnieuw opbouwt.
Mijn DS4 is uit juni 2011, en ik kan niet direct zeggen wat de firmware van het eMyWay systeem is, ik zal straks eens gaan kijken.
Ik ben hier ook erg benieuwd naar, heb namelijk net een 32GB stick aangeschaft en volgepropt met muziek. Zou zonde zijn als ik dit niet kan gebruiken. Is dit misschien op te lossen middels een upgrade?
BTW: Ik krijg mijn auto pas eind mei, dus kan het nog niet proberen
DS5 SoChic, met afneembare trekhaak en eMyWay
pcorreia schreef:bigEsmurf schreef:Ik heb sinds een maandje een DS4, en heb daar eens een usb-stick met 32Gb aan muziek in gepropt. Wat ik nu merk is dat er volgens mij gewoon teveel muziek op staat, want hij toont lang niet alle mappen en nummers. Verder is het zo dat het elke keer een minuut of 2 duurt voordat mijn muziek begint te spelen, het lijkt erop alsof het systeem de database elke keer opnieuw opbouwt.
Ik ben hier ook erg benieuwd naar, heb namelijk net een 32GB stick aangeschaft en volgepropt met muziek. Zou zonde zijn als ik dit niet kan gebruiken. Is dit misschien op te lossen middels een upgrade?
Ik gebruik een 16gb stick met daarop ca. 11gb muziek. Werkt goed.
- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Om deze beperkingen te omzeilen heb ik meteen maar een 16Gb ipod nano aangeschaft. Maakt het ook wat makkelijker om playlists aan te maken en af te spelen. En binnen enkele seconden na het starten heb je muziek.
De software versie kun je oproepen door lang de setup knop ingedrukt te houden.
eindkm-stand 127.000
- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Hebben er al mensen ervaring met het eTouch systeem? Mijn auto wordt op MyCitroën na bijna een maand nog steeds niet herkend (foutcode E22).
eindkm-stand 127.000
Totaal aantal Berichten: 4
- DS 4 2.0 HDi 160 MAN6 Sport Chic
pcorreia schreef:Ik ben hier ook erg benieuwd naar, heb namelijk net een 32GB stick aangeschaft en volgepropt met muziek. Zou zonde zijn als ik dit niet kan gebruiken. Is dit misschien op te lossen middels een upgrade?
Ik ga binnenkort even upgraden naar de laatste firmware (V2.2 RT6?), die heb ik hier gevonden. Dan laat ik wel even weten hoe alles werkt, eerst even tijd vinden om de upgrade te doen
Kan er iemand mij zeggen of ik deze upgrade veilig kan doen? Mijn huidige versie is 2.07, zag ik vanmiddag
DS4 2.0 HDi 160 MAN6 Sport Chic - Hickory Bruin - Leder “Club Habana” bekleding - 19” Alu velgen - eMyWay - Denon HIFI
Rijdt toch net wat beter dan mijn oude BX
bigEsmurf schreef:pcorreia schreef:Ik ben hier ook erg benieuwd naar, heb namelijk net een 32GB stick aangeschaft en volgepropt met muziek. Zou zonde zijn als ik dit niet kan gebruiken. Is dit misschien op te lossen middels een upgrade?
BTW: Ik krijg mijn auto pas eind mei, dus kan het nog niet proberenIk ga binnenkort even upgraden naar de laatste firmware (V2.2 RT6?), die heb ik hier gevonden. Dan laat ik wel even weten hoe alles werkt, eerst even tijd vinden om de upgrade te doen
Kan er iemand mij zeggen of ik deze upgrade veilig kan doen? Mijn huidige versie is 2.07, zag ik vanmiddag
Ik heb de upgrade van dezelfde site al ca. 2 maanden geleden gedaan en geen problemen gehad.