6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6
   
Marko’s 16V Mk I - op naar een nieuwe kop!
Vermond
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 17 april 2012 12:38 AM
  [ # 76 ]

Het zou kunnen, ik zal eens rondvragen bij mensen die er meer ervaring mee hebben.

Profiel  
 
Vermond
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 24 april 2012 01:19 PM
  [ # 77 ]

Ik heb het eens op http://www.bxsportief.eu gevraagd, en volgens de mensen daar zit onder elke veer een ring, en dient deze ring voornamelijk om het ‘zachte’ aluminium te beschermen tegen de veer.

Profiel  
 
bx16vert
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 211
Geregistreerd: 16-10-2008

Gepost: 24 april 2012 08:21 PM
  [ # 78 ]

Yep, hoort altijd een ring onder de klepveer.
Staat ook vermeld in de citroen documentatie (mappen) die ik hier heb liggen.

Profiel  
 
 
6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook