Totaal aantal Berichten: 17397
- CX 2400 Super
van de voorpagina
Het Citroën-Forum.nl blijft groeien. De nieuwe DS-rijders discussiëren heel wat af. Ook bezitters van old- en youngtimers met chevrons blijven de weg naar het forum vinden. Op 5 april bereikte de teller de 20.000. Dit getal is bijzonder genoeg om op zoek te gaan naar de mens achter het cijfer. Wie is de 20.000ste forummer, of in dit geval: wie zijn de 20.000ste forummers? Maak kennis met “fredenjuan”, met Freddy en Juanita.
Tof, ik kreeg een e-mail waarin stond dat dit forum meer dan 20.000 leden had en dat ze uitgezocht hadden dat wij lidnummer 20.000 hebben. Ik zal mij en mijn gezin eerst even voorstellen. Wij zijn Juanita en Freddy de Jong-Buysse, inmiddels 16 jaar samen en binnenkort 5 jaar getrouwd. Samen hebben wij 2 kinderen: Joysie van 6 jaar en Robyan van 9 maanden.
Onlangs hebben we onze 13e Citroën gekocht. Het is een Xantia van 13 jaar; een stevige tiener met een 1.8 liter 16v blok. Hij heeft 150.000km levenservaring en de nodige littekens door hagel en medeweggebruikers. Daarnaast hebben we Xsara. Xsara is een 14 jaar oude dame die al 184.000km afgelegd heeft en ook littekens draagt van diezelfde hagelbui. Deze heeft een 1.6 liter 8v blok. Verder hebben we nog een 21-jarige zoon met de naam BX. Deze is helaas geschorst en op studie gestuurd. Jammer genoeg leert hij maar weinig bij in die loods. Het is een zwarte 1.9 TZI met 150.000km op zijn teller en een beetje werk op zijn verlanglijstje.
Voor, tijdens en na deze wagens hebben we ook heel wat plezier aan andere Citroëns beleefd. Naast Eendjes en BX’en hebben we ook nog een Visa, een ZX en een AX gehad. Af en toe hebben we ook weleens een uitstapje naar een ander merk gemaakt, maar waarom weet ik ook niet meer. Verder sparen we schaalmodellen van Citroëns. Daarvan hebben we een redelijke collectie opgebouwd.
Wij hopen in de toekomst veel te kunnen helpen bij vragen. Natuurlijk hopen wij ook op hulp van onze mede-Citrofielen, wanneer wij iets niet weten.
Groetjes van jullie 20.000ste lid/leden, de familie De Jong-Buysse,
Freddy, Juanita en de kinderen Joysie en Robyan
tekst en foto: fredenjuan, redactie: RensKorevaar
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Van harte welkom op dit mooie forum
Groetjes Harry
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
He Fred, welkom op het forum.
En ik heb je oude bx diesel nog steeds in bezit
Groeten michel
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
welkom, mede-citrofielen en geniet, maar met mate(n)!
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Welkom Freddy en Juanita, lidnummer 20.000, speciaal, past wel bij zo’n Citrofielen als jullie.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017