Hoi allemaal,
Iedereen kent het wel, binnenkort is de c1 drie jaar oud en vervalt citroen assistance, de wegenwachthulp van citroen.
Nu heb ik de dealer gevraagd of deze vorm van pechhulp verlengd wordt bij de volgende beurt.
Dit blijkt niet het geval of op zijn minst onduidelijk door het antwoord dat ik garantie kan bijkopen voor veel geld.
Ik heb ook een focus rijden en ford geeft elk jaar doodleuk als service ford assistance bij een beurtje mee….
Hou is het bij jullie geregeld, moet ik nu ineens toch weer lid worden van anwb… ergens te zot voor woorden dat de ene merkdealer iets standaard geeft en de ander je beurs wil leegschudden…
Gr Klaas
In dit opzicht blinkt Citroën niet uit in klantvriendelijkheid. Mijn bijna 15 jaar oude Volvo die bij de Volvo-dealer nog steeds netjes wordt onderhouden is ook goed voor een jaarlijks kostenloze Volvo Assistence Card die recht geeft op uitgebreide hulp in heel Europa. Ik heb in 2009 bij aanschaf van mijn C1 2 jaar extra garantie bijgekocht, maar volgend jaar is het dus voor mij ook over.
Ik ben bang dat je inderdaad weer lid van de ANWB moet worden.
Life is too short for bad cigars
Totaal aantal Berichten: 164
- C3 Puretech 68 Collection
tja het andere alternatief is route mobiel voor pechservice
Schijnt wel vaker voor te komen men gaat er blijkbaar van uit dat iedereen hem na 3-4 jaar inruilt voor een nieuwe.
als mijn garantie aflooptmopet ik ook iets doen het zij lid worden van autotrust en route mobiel
want zelf ben ik niet Zo handig met auto’s
geniet nu het nog kan van je Creature Technologie !
En dus vandaag lid geworden van de anwb voor de c1. Waarschijnlijk wel nooit nodig, maar ja… anders kun je weleens grote spijt krijgen ooit.
Gr klaas
Heb net sinds gisteren een C4 van october 2011. Dus nog 10 maand garantie en pechhulp. Ben dus ook aan het orienteren. Onze Skoda had dit ook gratis, mits de beurten werden uitgevoerd door de Skoda dealer.
Nu heb ik wel iets gelezen over een My Citroen Card. Kost Eu 39 per jaar. Maar daarin is de APK weer gratis en nog een aantal gratis controles etc, gratis lampen vervangen. dus levert ook centje op. Zal daar eens naar informeren.
C4 1.2 Pure Tech Shine van 2016.
16 inch “Boston” velgen met winterbanden.
16 inch “Boston” velgen met zomerbanden.