Ook ik vond het werkelijk fantastisch! Value for money! Meer dan prachtige CX proof weggetjes die we zelf alleen noooooit hadden gevonden, prachtig weer, goede hotels en uitstekende diner’s! Vette pluim voor Eric en Rens!
Ook ik heb een paar foto’s, maar het meeste is film. Ben ook weer héél benieuwd naar de foto’s van andere Erik!
Allemaal bedankt voor dit memorabele weekend!!!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Was natuurlijk als eerste thuis en heb dus al het langst mogen nagenieten. beste vrienden, dank voor alle gezelligheid en tot snel!
Heb er ook een paar, Cire heeft een heleboel ben er heel benieuwd naar.
https://picasaweb.google.com/117648566053955775488/30April201202#
Het was een geweldige Happening, Rens en Erik nogmaals hartelijk bedankt voor deze mooie Tour.
Harry
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Linkje doet het niet?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Zoals de anderen reeds schreven: het was een fantastische tocht! Wat een prachtig stukje Europa hebben we verkend!
Ik ben nu druk bezig de bijna 2000 foto’s op de harde schijf te zetten. De afwerking gaat nog wel even duren. ik moet eerst nog een heleboel foto’s waar ik mijn brood mee verdien bewerken.
Bij deze wil Erik en Rens nogmaals bedanken voor al hun werk. Ook wil ik TRSArno bedanken dat ik in zijn prachtige voiture mee mocht rijden. En als laatste wil ik ook nog alle deelnemers bedanken voor de gezelligheid en de goede sfeer!
En de foto’s komen eraan!
Eric
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ook ik heb er enorm van genoten, hulde aan de organisatie en alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid. Ik heb nog wat film materiaal geschoten, en ik zal proberen daar een leuk kort filmpje van te maken.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
https://picasaweb.google.com/117648566053955775488/30April201202#
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Mooi mooi, meer meer!!
Gisterenavond alle filmpjes die ik gemaakt heb bekeken en daar word ik niet vrolijk van! Ik vind de kwaliteit belabberd dus weet nog niet of ik het ga monteren…
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Zonde van de 49 euro!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Ahhh, moooooie foto’s, zo was het ja, genieten! Eric en Rens, bedankt voor de geweldige verzorging van drie onvergetelijk dagen! En allemaal bedankt voor de gezelligheid; het was (vrij naar Jaap) leven als een CX-liefhebber in Frankrijk…
Citroën CX, verder nix..
Ziet er erg leuk uit!
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Het openingsbericht van dit topic heeft nu ook een lijstje met de foto-albums.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
@ allen: ik heb wat gemist zie ik.
@ marcelka: mooie plaatjes, ik zie wel wat potentiele voorplaten van LCER voorbij komen. Ben ook benieuwd naar het sfeerverslag, mag de redactie ook een artikeltje verwachten en krijgen we daar dan ook de high res foto’s bij? Dat laatste geldt uiteraard voor iedereen die mooie plaatjes te delen heeft.
@ Rens/tinfoil: zie ik daar een reservewiel op die XM? Lek gereden?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)