Geachte zwevers,
Hoe krijg ik deze kapjes los?
Ik wil ze spuiten , zijn lelijk geworden.
Groetjes.
XM TCT Ambiance`94
96 060 690 = links. Op het plaatje kun je een beetje een idee krijgen hoe dat ding vast zit.
Er is overigens op ebay een kerel die het linker deel nog nieuw te koop heeft.
http://www.ebay.de/itm/Citroen-XM-diverse-NEUTEILE-/180873087488?pt=DE_Autoteile&hash=item2a1ce04a00
Ha die Gomp,
96 060 690 = links. Op het plaatje kun je een beetje een idee krijgen hoe dat ding vast zit.
Eh ..., hoe krijg ik hiermee een plaatje ?
Overigens hoorde ik op het XM forum dat ze gekit zitten.
Dus als dat zo is kan ik ze beter op de auto schuren en spuiten.
Maar ja , als ze er af zijn is dat wel zo makkelijk .
XM TCT Ambiance`94
service citroen.
als je me ff een mail adres geeft mail ik je het plaatje wel even als je zelf geen account hebt.
Maar in ieder geval en dus. Ik krijg de indruk dat ALS je het los wil maken, je het recht omhoog zult moeten zien te krijgen. Er lijkt in het midden van dat ding aan de onderkant een strip te zitten waarmee dat ding soort van gecentreerd zit. Je kent het wel, strip in het sleufje en dan een klap recht naar beneden en het zit precies goed.
Je kan beter gewoon de halve auto afplakken met wat kranten want deze er netjes afkrijgen gaat je veel meer tijd kosten met het risico op slecht resultaat.
Ouwe mopperkont
er af halen is denk ik idd geen optie als je ze opnieuw moet gebruiken, maar ALS je het wilt proberen is het wel handig om te weten hoe het idd vast zit.
Dank je Gomp , denk dat ik Brian`s raad maar opvolg .
`t Is me te link om `em er af te prutsen.
Groeten,
Dirk
XM TCT Ambiance`94