Totaal aantal Berichten: 70
- (Grand) C4 Picasso Business Lounge
Bij mij was het echt een probleem van de soft-ware… Omdat ik maar bleef terug gaan naar mijn dealer en ze geen probleem vonden hebben ze uiteindelijk een mail ontvangen uit Frankrijk waarin staat dat men dit probleem kende en het opgelost moest zijn met een software update…
Hierna was het inderdaad verholpen.
Na een week met veel buien en donkere luchten (zowel licht als ruitenwissers op automatisch die beiden regelmatig aan- en uitgaan), heb ik het volgende opgemerkt:
1 Geen enkele flits meer gehad (vreemd, in het begin had ik dat wel)
2 Iets nieuws: als de ruitenwissers regelmatig aanspringen en het licht dat daarna ook doet (zeer donkere lucht of tunnel); kan ik de lichtsterkte van het dashboard niet meer regelen als het licht aanspringt, dit staat altijd op maximaal.
Als ik het licht uitzet en daarna weer op automatisch, kan ik de lichtsterkte weer wel regelen. Wellicht moet ik toch maar eens naar de verdeler voor de software-update…
Xantia Plus 1.8i 16v 2001 ORGA 8943
Totaal aantal Berichten: 70
- (Grand) C4 Picasso Business Lounge
Hmmm ja, misschien wel eens… Ik merk momenteel geen problemen meet met dat gedeelte van de auto…. connectie met de Iphone/Ipod durft al eens wat anders te zijn. lol
Jo