De Sebastian Loeb DS3 staat binnen!
Zo, de startmotor van de camper is vervangen. Dus morgen geen aanduwen.
Toevallig nog mensen die morgenochtend uit twente vertrekken? Alleen is wel saai op de snelweg….
morgen bemande stands gaan kijken, was gisteren bedrijvig maar had toen geen tijd om te kijken.
En “terloops” natuurlijk even mijn eigen voituur aanschouwen en ‘s-avonds vooral ook weer mee terug naar huis nemen
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
mijn foto bijdrage:
citromobiel 2012
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
Jeroen ID19P schreef:Toevallig nog mensen die morgenochtend uit twente vertrekken? Alleen is wel saai op de snelweg….
Nog van niemand uit Enschede gehoord of ze morgen gaan.
Ik vind het een beetje ver voor die paar uurtjes…
stan schreef: mijn foto bijdrage:
citromobiel 2012
Mooie foto’s!
Het doet me deugd dat je mijn Xantia op de gevoelige plaat hebt vastgelegd
DSuper 1974 Ivoire Borely
Kia Optima 2.0 CVVT Hybrid 2013 Snow white pearl
Het was koud vandaag in Vijfhuizen en dat was wel wat jammer voor de goedgevulde parkeerplaats.
Meer foto’s vind je hier.
Ries schreef:Jeroen ID19P schreef:Toevallig nog mensen die morgenochtend uit twente vertrekken? Alleen is wel saai op de snelweg….
Nog van niemand uit Enschede gehoord of ze morgen gaan.
Ik vind het een beetje ver voor die paar uurtjes…
Nou, ik dus…Ik vertrek rond 9 uur, dus als er nog anderen zijn….
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
MaartenH schreef:Zo, de startmotor van de camper is vervangen. Dus morgen geen aanduwen.
Wat er toch allemaal achter mijn rug gebeurt terwijl ik mooie sier sta te maken met de prachtig opengewerkte techniek. Leuke middag gehad op de stand van het Forum.
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
ik vertrek zondag om 9:00 van uit den helder met de visa kan niet wachten!!!
heb er zin in nu nog duimen voor een beetje mooi/droog weer
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Mooie foto’s!
Ik ga morgen ochtend vroeg, hopelijk minder koud.
Route Nationale schreef:Het was koud vandaag in Vijfhuizen en dat was wel wat jammer voor de goedgevulde parkeerplaats.
Meer foto’s vind je hier.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Hallo allemaal,
Vanmorgen kon ik vroeg in 5huizen zijn en de camera heeft hard moeten werken…. Mijn ruim 900 foto’s van vandaag staan op:
http://jmwxantia.multiply.com/photos/album/125/Citro_Mobile_2012_part_1
http://jmwxantia.multiply.com/photos/album/124/Citro_Mobile_2012_part_2
http://jmwxantia.multiply.com/photos/album/123/Citro_Mobile_2012_part_3
http://jmwxantia.multiply.com/photos/album/122/Citro_Mobile_2012_part_4
Als je een foto op volledige grootte wilt hebben, vraag het maar, deze zijn op 25%
Morgen volgt meer als het weer een beetje meewerkt.
Verder op mijn site erg veel over de Xantia
Groet,
JMWXantia
shv schreef:De Sebastian Loeb DS3 staat binnen!
.... en NL krijgt er maar 4, dus als je nog 38 mille overhebt, wees er snel bij!
JMWXantia
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
van de voorpagina
CitroMobile 2012: Citroën en verjonging
CitroMobile is zelf in 2011 al enorm verjongd en ziet er ook in 2012 nog jong en fris uit. De clubs hebben het thema heel creatief uitgebeeld, maar nergens glittert en glinstert het zozeer als in de breakdance-lounge van de CX Club. Alleen deze lounge is al reden genoeg om zondag een warme trui aan te trekken en je verouderde of verjongde Citroën naar Vijfhuizen te sturen.
“Citroën en verjonging” luidt het thema van CitroMobile 2012. Direct bij binnenkomst in de hal in Vijfhuizen springt een tentoonstelling in het oog die dit thema op een verrassende manier uitbeeldt. Het Citroën C6 Genootschap heeft het initiatief genomen om samen met enkele andere clubs te laten zien hoe Citroën zich in de loop der decennia verjongd heeft. Naast elkaar staan zes generaties zescylinders: een C6, een TA 15, een SM Opéra, een XM V6.24 en natuurlijk ook een C6.
Nog verrassender is de wijze waarop de Citroën CX Club het thema verjonging heeft uitgebeeld. De houten “doos” die vorig jaar de Opron-designstudio behuisde, is nu omgetoverd tot een breakdance-lounge. Een CX break is verjongd met gemetaliseerde holografische folie en een DJ brengt jonge muziek, terwijl de jonge en minder jonge CitroMobile-bezoekers uitrusten op het comfortable CX-meubilair. De loungeprinses glittert en glinstert nog betoverender dan de break.
Ook andere clubs hebben het thema op een originele manier ingevuld. De AX Club richt zich op de verjonging van het CitroMobile-publiek en biedt vertier voor peuters en kleuters. Indien papa of mama het winnende bod uitbrengt, kan zo’n kleine bij de XM Club terecht voor zijn nachtrust in citrofiele droomsfeer. Bij de SM Club staat dan weer de verjonging van de auto op de voorgrond: er is van alles te zien waarmee je de SM een tweede jeugd kunt bezorgen.
Citroën Nederland laat zich niet onbetuigd en toont van het jonge modellenpalet onder andere een DS3 Racing Loeb Edition en een DS5 Hybrid4.
CitroMobile is zelf ook verjongd. Was de verhuizing in 2011 nog te vergelijken met een ingrijpende verjongingsoperatie, de editie 2012 komt met enkele kleinere verbeteringen, waaronder de autoverkoopruimte onder de overkapping. Nog niet alle verkopers hebben deze ruimte gevonden, maar dat komt welicht volgend jaar. De verjonging lijkt een positieve uitwerking op de bezoekersaantallen te hebben. Vorig jaar leken de gangen tussen de stands leger dan ze in Utrecht waren, maar dit jaar is het gezellig druk. Kom je op zondag, neem dan zeker ook een kijkje op de stand van het forum. Daar is prachtig opengewerkte Citroën-techniek te zien, waaronder motoren van een XM V6.24 en van een CX 2400 GTi, evenals een doorzichtige demonstratie-opstelling van het hydraulisch systeem van een DS.
tekst en foto: RensKorevaar
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!