2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

Citroën ZX halen.
NLDommelsch
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14

Gepost: 06 mei 2012 02:57 PM
  [ # 16 ]
stan schreef:

maak je toch niet zo druk.

volgens mij zijn al de twee 16v’v nog in goede staat (over die zwarte weet ik dat niet zo)

Ga gewoon kijken en rijden je voelt vanzelf wel of het iets is.

ik was eigenlijk alleen benieuwd naar hoeveel zoiets dergelijks moet kosten Smile En aangezien hij al van 2 forummembers is geweest… Smile Als zon reparatie laat zeggen 600 moet kosten, alé, dat kan ik wle hebben, maar als het meer wordt als dat is het niet aantrekkelijk meer nee Smile Maar kijken ga ik er deze week of volgende sowieso naar doen Smile

Profiel  

_Razkin_
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 577

Gepost: 06 mei 2012 03:37 PM
  [ # 17 ]

Drijfstanglagers vervangen moet makkelijk lukken <600. Krukaslagers zijn veel duurder, maar daar zal je over het algemeen niet snel last van hebben.

Profiel  

stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865

Gepost: 06 mei 2012 06:46 PM
  [ # 18 ]

Dit is het topic van de groene bij de vorige eigenaar:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/202285/

Dit is echt een (h)eerlijke auto!

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  

NLDommelsch
< 100 berichten
Rank

Gepost: 07 mei 2012 04:45 PM
  [ # 19 ]
stan schreef:

Dit is het topic van de groene bij de vorige eigenaar:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/202285/

Dit is echt een (h)eerlijke auto!

neem aan dat onderstaande nog moet gebeuren of is het al gebeurd? Ja ik weet, me asks a lot… Smile “Citroen ZX 2.0I 16V. Deze occasion verkeerd technisch in goede staat en wordt afgeleverd met nieuwe APK keuring.” zou al voldoende moeten zijn :p

heb morgen de tijd en ga dan eens richting papendrecht tuffen ( mooi lang ritje >.< ) en dan eens zien wat het is! voor die prijs kun je hem toch haast niet laten staan.

APvD schreef:

Zo, de kogel is door de kerk, we gaan geen geld meer steken in de dame. Er zou een nieuwe DB-riem op moeten, grote beurt, APK, katalysator, stuurkogel etc.

Profiel  

stan
> 1800 berichten

Gepost: 07 mei 2012 07:34 PM
  [ # 20 ]

ben benieuwd suc6

Profiel  

APvD
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 187

Gepost: 08 mei 2012 09:34 PM
  [ # 21 ]

Dat is inderdaad nog niet gebeurd. Maar ze is het wel waard, want wat is de dame een fijne auto! Hety is dat ik niet meer de gelegenheid en ondersteuning had om veel zelf te kunnen doen, en het is nog best een moeilijke beslissing geweest, maar ik had haar graag zelf gehouden.

Toegegeven, de dame heeft wat werk nodig, maar als je haar wat aandacht geeft, geeft ze zoveel terug, want ze is technisch heeel sterk en heeel goed. Als je deze 16v gaat halen, heb je een auto waar ik je heel veel plezier mee garandeer, mits je haar met zorg, liefde en aandacht verwend. En oh ja, ze is vewend he,dus wat je ook doet, altijd rustig opwarmen, pas na een kwartier (minimaal!!) het gas echt open, voor die tijd vind ze het niet leuk… Pas als ze echt warm is, gaat ze als een speer…

Ik ben benieuwd wat je gaat doen… Btw, ik zie nu pas dat je een PB hebt gestuurd, maar ik antwoord maar even hier… Mocht je meer vragen hebben, let me know!

Trots op m’n Troen (en nu dus op m’n Peug…)
Citroën ZX 2.0i 16v -Green Lady- Adieu mon cheri…
Citroën Xsara Coupe VTS -SuperFred- The story has ended
Peugeot 306 Cabriolet - Miss Sunshine-

Profiel  

NLDommelsch
< 100 berichten
Rank

Gepost: 08 mei 2012 11:11 PM
  [ # 22 ]
APvD schreef:

Dat is inderdaad nog niet gebeurd. Maar ze is het wel waard, want wat is de dame een fijne auto! Hety is dat ik niet meer de gelegenheid en ondersteuning had om veel zelf te kunnen doen, en het is nog best een moeilijke beslissing geweest, maar ik had haar graag zelf gehouden.

Toegegeven, de dame heeft wat werk nodig, maar als je haar wat aandacht geeft, geeft ze zoveel terug, want ze is technisch heeel sterk en heeel goed. Als je deze 16v gaat halen, heb je een auto waar ik je heel veel plezier mee garandeer, mits je haar met zorg, liefde en aandacht verwend. En oh ja, ze is vewend he,dus wat je ook doet, altijd rustig opwarmen, pas na een kwartier (minimaal!!) het gas echt open, voor die tijd vind ze het niet leuk… Pas als ze echt warm is, gaat ze als een speer…

Ik ben benieuwd wat je gaat doen… Btw, ik zie nu pas dat je een PB hebt gestuurd, maar ik antwoord maar even hier… Mocht je meer vragen hebben, let me know!

opwarmen moet je met iedere auto doen… als je dat niet doet… nee, ben turbo gewend dus altijd rustig rijden tot je motor op warmte is en afhankelijk vna t seizoen duurt het langer/korter Smile dan zal ik die 3 dingen maar meenemen naar de garage, wil die wel eraan gedaan heben voor ze met me meegaat, dat ze technisch goed is twijfel ik niet meer aan na je topic gelezen te hebben Smile ik ga vna het weekend kijken en dan weet ik al haast zeker dat ze met me mee gaat Smile nja, ik kan je vragen wat ik wil, onderhoudsboekjes zijn aanwezig volgens de vent, mn zaklamp en meter gaan mee, what more could i ask? Smile ja, msischien waa rik ee stuurkogel kan halen? of is dit geen afwijkende franse maat?

Profiel  

NLDommelsch
< 100 berichten
Rank

Gepost: 08 mei 2012 11:18 PM
  [ # 23 ]

nog 1 dingetje eigenlijk! er staat stuurkogel etc, wat is etc? Smile ik heb een eigen werkplaats hier, dus als het kleine dingen zijn is het geen enkel probleem, als ik het maar weet zeg maar, scheelt mij verrassingen en een gunstige positie bij de man die verkoopt

Profiel  

APvD
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 09 mei 2012 01:46 AM
  [ # 24 ]

Check het draadje over de dame maar even, daar staat alles is wat ik heb gemerkt aan haar!

Profiel  

stan
> 1800 berichten

Gepost: 09 mei 2012 05:10 PM
  [ # 25 ]

het onedrhoudsboekje is idd ingevuld en doormij ook bijgehouden.

Profiel  

NLDommelsch
< 100 berichten
Rank

Gepost: 09 mei 2012 06:36 PM
  [ # 26 ]

big thank to both en ik ga vrijdag uiterlijk zaterdag kijken rijden en (tel je vingers er maar bij op) kopen Smile ben heel benieuwd naar dr Wink

Profiel  

APvD
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 12 mei 2012 04:22 PM
  [ # 27 ]

Ok, ur killing me. En en en? Al nieuws?

Profiel  

stan
> 1800 berichten

Gepost: 13 mei 2012 10:26 AM
  [ # 28 ]

ik ben ook benieuwd!!!

Profiel  

NLDommelsch
< 100 berichten
Rank

Gepost: 13 mei 2012 04:34 PM
  [ # 29 ]

Sorry voor de late reactie mensen, door omstandigheden met mijn broer geen reactie gegeven. Dankzij de reminders op mail maar even geklikt om reactie te geven. Ik ben langsgeweest, en wat een fantastisch karretje is dat Smile totdat ik erin moest zitten… Smile Met mijn lengte lukte het me niet fatsoenlijk erin te gaan zitten, een goeie houding te vinden zonder dat mn benen in het stuur gedrukt worden… Nu ben ik daarna eens in de normale ZX van s opa gaan zitten, een 1.4i reflex, en hier ging dit wel beter maar het was nog steeds niet ideaal… Dus ik heb haar nog even laten staan eig Sad Ik vond 1500 nog wat met beurt om mee te nemen eig belachelijk om te betalen voor een auto waarbij mn benen in het stuur zitten en ik net niet lekker zit.. :s ( ben 1.98 met een gewicht van 99-101 ( wisseld nogal eens… niet bepaald een volzetter! Wink ) Dus dat was hem eigenlijk voor nu :s maar wat een auto Smile nu even zien of ik meer ruimte voor mezelf kan creeëren zeg maar.

Profiel  

APvD
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 18 juni 2012 10:07 PM
  [ # 30 ]

Nog niet van gedachten veranderd inmiddels?? Smile

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook