Hej allemaal. Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en heb me nu ook maar aangemeld. Ik ben Hans, 50 jaar en woon in Papendrecht. Ik heb nu een Seat Cupra.
Ik heb m’n Seat cupra ingeruild tegen een DS3 1.6 eHDI So Chic, Wit / zwart dak met het Pack Myway Comfort en pack perfo . Hij is eergisteren besteld voor 1 juli geleverd. Ik heb echter nog niets gehoord over de definitieve leveringsdatum komt nog lol.
Anyway, ik hoop dat het niet te lang meer duurt, en ben jaloers op iedereen die hem al heeft
Greetz Hans!
Totaal aantal Berichten: 416
- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 7 Crossback E-tense 4x4 Grand Chic
Alvast welkom hier bij de Ds3 gekken en proficiat met de mooie keuze.
Levertijden vallen tegenwoordig nogal mee ik denk zo’n 7 tot 8 weken, maar ik weet het wel iedere dag is er één teveel. Ik zou zeggen hou er de moed in .
Welkom Hans.
Vast van deze zijde veel rij plezier.
Groetjes Eric…
Welkom en sterkte met het wachten.
Rij je nu een Ibi of een Leon
DS3 e-HDi | Blue Belle-Ile/Noir Onyx | Pack Perfo | Pack Select My Way Confort | 17” Bellone | 16” Valonga | Eibach Pro-Kit
Bellone schreef:Welkom en sterkte met het wachten.
Rij je nu een Ibi of een Leon
Ibi cupra
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
jammer, als je nou een leon cupra had gehad had je daar de bumper lip vanaf kunnen halen en op je DS3 kunnen maken.
Sterkte met wachten.
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Je gaat er wellicht op vermogen iets op achteruit, maar het sturen en de aaibaarheidsfactor van de DS3 zijn toch van een ander kaliber. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Iwanb schreef:Je gaat er wellicht op vermogen iets op achteruit, maar het sturen en de aaibaarheidsfactor van de DS3 zijn toch van een ander kaliber. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Het is maar de helft