Totaal aantal Berichten: 664
- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- C25 2.5 Diesel Mobilehome
- CX Laagdaks prestige
Ik heb deze ondertussen ook aangeschaft en geïnstalleerd.
Ik zit wel nog met heel wat vragen.
Eerst vraag hij het VIN en OPR-nummer. Het vin-nummer is gewoon het chassisnummer, maar wat is het OPR-nummer?
Hij vraagt dan ook nog een heleboel andere nummers of zegt dat ik verbinding moet maken met iets van Citroën? Wat moet ik daar mee doen?
Je kan er ook sedre mee gebruiken via Citroën service, maar ik heb daar geen account op (is nogal duur) Kan deze op een andere manier ook werken of niet?
BX zei ik, toen lachten ze, 16 kleppen voegde ik er snel aan toe maar ze bleven lachen. Dan heb ik ze laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen.
- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- CX Laagdaks prestige
Ik ben nog eens aan het proberen om met lexia 3 te werken, maar ze vragen heel tijd om de toepassingen te activeren en een RRDI-code in te geven. Wat is dit en hoe kan ik hier aankomen? Ik weet ook nog niet wat dat OPR-nummer is.
BX zei ik, toen lachten ze, 16 kleppen voegde ik er snel aan toe maar ze bleven lachen. Dan heb ik ze laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen.
- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- CX Laagdaks prestige
Volgens het kladblok bestandje en de foto’s zou mijn RRDI-code 001 moeten zijn. Die is ook gelijk aan de customer code. Als ik die code ingeef krijg ik telkens de melding dat hij geen verbinding met de WRS-server kan maken. Terwijl mijn internet wel werkt want ik kan dit op het forum posten
- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- CX Laagdaks prestige
Het is gelukt
Ik zat de RRDI-code bij de automatische installatie te doen terwijl het bij de manuele moest doen.
Nu werkt het eindelijk.
Nu juist nog wat zoeken hoe alles werkt en hoe je alles moet doen.