Ik moet de twee voorstoelen demonteren/omruilen uit een Berlingo 2003 Bestel. Is dit eenvoudig en waar moet ik op letten. Wie heeft hiermee ervaring?
Geen ervaring mee maar voor demontage wel accu loskoppelen i.v.m. de airbagactivatie.
Stoelen omruilen vanwege slijtage of omwisselen voor die van een personenversie?
Citroen rolls better then a Rolls!!
Bedankt voor de reactie. Omwisseling vanwege slijtage en brandgat (vorige eigenaar heeft er in gerookt ) De spanning hoeft er niet af,...zit geen airbag in.
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Maar wel pyrotechnische gordelspanners!!!
...wat zijn dat nu weer voor’n dingen?
Edt schreef:...wat zijn dat nu weer voor’n dingen?
dit dient voor wannneer uw auto vuur vat u niet kan gaan lopen en zeker mee opfikt
Het is niet de USS Enterprise….
en mocht hij wel oproken….wat niet zal gebeuren na de spanning eraf te halen heb ik nog een mooie berlingo voor je.
Knettergaaf en niet rokersauto met maar 53 dkm. Net ingereden dus
pics pics pics pls
Ik dacht het hier ging om advies /hulp voor mijn probleem, maar nu gaat het ineens om de verkoop van een auto. Dat is NIET de bedoeling!
graddus schreef:Maar wel pyrotechnische gordelspanners!!!
Kun je gewoon uitpluggen zonder de accu af te koppelen.
Voor de stoelen te verwijderen koop je een stel torx t-sleutels of een 1/4 ratelset.
Torx moet je toch hebben als je aan de Berlingo wilt sleutelen.
Dus 4 bouten eruit, gordelspanners uitpluggen en zetel wegnemen.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Kijk samen komen we er wel
Was overigens niet de bedoeling hier een autotekoop topic van te maken dus rafferty een PB gestuurd en daarmee weer ontopic
...Dank ...ik ga het proberen!