Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Nee, je moet wat gaatjes bijboren, maar echt heel spannend is dat niet.
Ziet er vrij knap uit op de foto’s. Dat bruine leder is echt een pluspunt, staat mooi bij zilver.
Hoe is de rest van de auto? Ik bedoel technische staat? Leidingen, ADALS, aandrijfassen, voorwielophanging, motorsteunen etc?
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
A ok veerbollen voor zijn op,achter perfect aandrijflijn geruisloos, motorsteunen lijken prima
Nog geen lekken kunnen ontdekken maar die zullen vast wel weer ontstaan.
Carosserie is redelijk strak maar 2 deuren rot daar zal ik dan wel de deuren uit een S2 in zetten die heb ik nog staan
Stiknaad in het leer los van de bijrijdersstoel,hemeltje gezakt.
Motor uitlaat prima electriek nog niet

Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Nah, klinkt niet slecht!
Inderdaad, lekkages kun je altijd wel op wachten. Check in elk geval alle leidingen vooraf, en zeker de ‘octopus’ (twee stuks). En ook vooral de HD-leidingen over de achterbalk (tussen de achterwielen).
En de ‘treiterslang’, de dikke retourslang van drukregelaar naar voorraadvat.
Hemeltjes zijn altijd gezakt, dus dat is niet echt verwonderlijk.
Staat ‘ie al op NL kenteken of heb je ‘m zo gekocht zoals op de foto’s?
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Ik woon in frankrijk lol dus ik hoef hem niet in te voeren.
de auto heeft 5 jaar niet gereden maar is wel af en toe gestart en de hydroliek is super hij blijft heel lang hoog op de poten
Voor de rest zijn de deurpanelen prima wat ook een wonder is want bij mijn Gti zitten er scheuren in.
De airco doet niks zoiezo moet ie aangepast worden op de nieuwe vloeistof
O ja nog even een vraag over die 5e versnelling welke moer draait daar van los?
Gisteren mijn pallas opgehaalt 20KM heerlijk zweven tot, ja je raad het al de stoplamp aanging!!
Auto stilgezet en foto,s gemaakt van mijn intrieur en het drama
Ongeveer 2liter Lhm in 5 minuten
Ps heeft iemand een idee wat voor kleuren draden op de oliedrukzender zitten en op die van het oliepeil?
La Léo schreef:Nah, klinkt niet slecht!
Inderdaad, lekkages kun je altijd wel op wachten. Check in elk geval alle leidingen vooraf, en zeker de ‘octopus’ (twee stuks). En ook vooral de HD-leidingen over de achterbalk (tussen de achterwielen).
En de ‘treiterslang’, de dikke retourslang van drukregelaar naar voorraad
Zal de treiterslang wel zijn zo te zien aan de plek van het lekken??

Totaal aantal Berichten: 1136
- GS/GSA 1220 Club
Gewoon alles even schoonmaken bij je pomp in de buurt. Kan inderdaad een van de twee rubber slangen zijn bij je pomp. Een lekje in je aanvoerslang van de pomp kan in een paar dagen een flinke plas opleveren weet ik inmiddels uit ervaring…
dit is in 30minuten een zwembad maar ik ga vandaag even kijken naar het probleem
Avast bedankt
De leiding tussen pomp en regelaar wil ook wel stuk gaan als de beugels er niet op zitten.
Vervang hem dan door gebruikt, want dit is de enige plaats waar cunifer niet heel blijft.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v