Poll | ||
Een DS3-clubsticker | ||
Iets | 59 | |
Niets | 12 | |
Totaal Aantal Stemmen: 71 | U moet een ingelogd lid zijn om te kunnen stemmen |
En zo blijft Nitro+ aan de gang. Zoveel leden, zoveel meningen. Niet dat ik de oplossing heb, maar zo kan hij (Nitro+) aan de gang blijven. Eens zullen er toch knopen doorgehakt moeten worden.
Nitro+, ik wens je veel wijsheid.
De eerste regel tekst is er volgens mij nog wel makkelijk af te snijden/knippen voor degene die het niet willen. Dan kan je zelf kiezen of je het er bij wil hebben staan of niet.
Totaal aantal Berichten: 151
- DS 3 1.6 THP Sport Chic
Helemaal met Jakeba eens, en inderdaad wat ds3 black zegt, “als je het niet wil knip je het er af”.
Ik vind hem helemaal goed zo Nitro+, vakwerk.
Nu inderdaad alleen nog de maat bepalen en dan in productie.
Ik zou zeggen laten we een lijst maken met mensen die er een willen dan kunnen we daar mee verder.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
ProudDS3 schreef:ik vind dat : “neerlands enige ds3 club” niet zo tof gewoon leeg laten zou wat cleaner en professioneler eruit zien.
Zonder tekst kun je beter de bovenste dunne en dikke streep weglaten, want anders ziet die dikke streep er wel heel saai en oppervlakkig uit. Maar zoals DS3-Black al zegt, je zou die twee strepen ook weg kunnen snijden, er zit immers genoeg transparante ruimt tussen de tweede en de derde streep wat het snijden vergemakkelijkt.
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
Totaal aantal Berichten: 114
- C1 ambiance 3 drs
- Xsara Picasso 1.8 16v Attraction
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Nitro+ schreef:
Ben ik abuis, of zie ik alleen maar een deel van de sticker.
Enuh, de sticker was niet bestemd voor onze Zuiderburen?
http://www.ds3club.nl
2012, DS3 e-HDi Airdream So Chic, Gris Aluminium/Rouge Carmen, Pack Cuir Claudia Amarante, Pack Select MyWay Confort, Dotz Mugello
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Mooi ontwerp, alleen vind ik dat ‘Neerlands enige echte’ dan wat minder geslaagd, ook gezien onze zuiderburen. Kunnen we er niet van maken: ‘de enige neerlandstalige…’ Maar zonder gekheid: kun je er niet de types van de DS3 in zetten? RACING, THP, VTI, EHDI.
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
OMG, hadden jullie er niet eerder mee kunnen komen dat men ook nog rekening moest houden met de Belgische leden? Wat moet er dan bovenin? Als ik er iets met “Benelux” inzet, trap ik waarschijnlijk weer DS3FORUM.EU tegen de schenen…
Dat van die types lijkt me niet echt een goed idee. Naast dat het wel heel erg kort is, heb ik bijvoorbeeld (en met mij vele andere) er alles aan gedaan om mijn DS3 niet op een e-HDi te laten lijken. Via de sticker zou men er dan alsnog achter komen dat het een e-HDi is.
Totaal aantal Berichten: 151
- DS 3 1.6 THP Sport Chic
Helemaal mee eens Nitro+, het lijkt nooit goed te zijn.
En inderdaad, als het niet “neerlands enige echte” mag zijn, waarom staat er dan bij dit forum wel .nl achter? dit is toch een nederlands forum.
Niks tegen de belgen hoor (ben zelf ook bijna belg op 2 km na)
En nogmaals, wie de tekst “neerlands enige echte” er niet bij wil hebben knipt het er maar af.
En dan over de typeaanduiding waar willibrord het over heeft, moet er dan voor ieder type een aparte sticker worden gemaakt? dan krijg je dus 5 á 6 verschillende stickers.
Gaat lang duren zo denk ik.
- C1 Shine Airscape ETG
Nee, ik bedoelde alle types in de bovenregel. Maar ik vind Neerlands enige echte ook goed hoor.
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Nitro+
Zeer geslaagd de sticker.
Hoe ga je ze evt verkopen?(inschrijven)
En wat is dan de kleur(en) van de sticker.
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
Aangezien het een raamsticker is, hebben dundieje en ik ervoor gekozen om de sticker in het wit uit te voeren.
Voor interesse kan je denk ik dundieje het beste een PM sturen, hij wil namelijk eerst de totale vraag peilen alvorens een definitieve prijs kan worden afgegeven (die is namelijk afhankelijk van de afname).
Ziet er goed uit, wat is het font dat je hebt gebruikt voor ‘DS3’?
Misschien een gekke vraag, maar gezien de sticker in spiegelbeel is neem ik aan dat deze aan de binnenkant komt. Maar is dat met de donkere achterruiten wel zichtbaar dan?
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
- C1 Shine Airscape ETG