Hallo, ik ben nieuw hier. Ik kuier wel al een tijdje rond op het forum wegens aanslepende restauratie van onze Dyane D6 uit 1968. Recent ben ik verliefd geworden op de Visa na de aankoop door mijn zoon van een wrak van een découvrable uit 1984. We zijn nu op zoek naar een goede découvrable om van de twee één goede te maken. Op de laatste Citromobile steeg het enthousiasme voor de kleine Visa nog meer na bezoek aan de Nederlandse Visa Club. Op onze zoektocht kwam ik in Frankrijk een mooie Visa Club uit 1978 tegen en was op slag verliefd. Na wat héén en weer mailen en telefoneren werd koop gesloten en op donderdag 17 ll. brachten we na 985km ons Visaatje thuis. Ben er over gelukkig mee. Wagentje heeft 94000km gelopen maar is in super conditie, de vorige eigenaar was Citroën mecanicien en heeft wagen uitzonderlijk goed verzorgd. Alles verkeerd in quasi nieuwstaat en hij rijdt fantastisch. Probeer hierbij al wat foto’s te plaatsen en hou jullie op de hoogte. Nu nog lid worden van de Visa Club en binnenkort de baan op!
Dyane D6 1968 | Visa Club 1978
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
we hadden hem al gespot op leboncoin mooie visa
veel plezier toegewenst
gr marcel
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Oehhhh, ik heb een nieuwe post gemist…
Vond deze pas na 8 dagen.
Wij hebben op CiMo nog even over de visa gekletst op de clubstand
Leuke authentieke auto, gefeliciteerd met de aankoop!
Hangen de mistlampen nou aan de bevestigingsboutjes van de keienvanger?
Waar zit de ellende bij de decapotable Visa?
Decapotables zijn (zoals ik op CiMo al aangaf) nog iets gevoeliger voor bladerdeeg omdat op veel plaatsen in de bodemgroep nog meer dubbel of drie/vierdubbel plaatwerk zit
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist