Totaal aantal Berichten: 662
- BX 19 TRD Automatic
- BX Deauville (Gesloopt)
- BX 19 TRD
Zoals beloofd, een foto van het opnieuw gespoten wiel. Nu de andere drie nog, maar weet nu iig dat het lukt.
Als je van dichtbij kijkt, zie je heus nog wel dat er wat aan mankeert, maar als je met je hoofd 20cm van mijn wiel af ligt, ben je of héél dronken, of zojuist door me aangereden…
Vind het persoonlijk wel weer geslaagd. Het wordt nog iets met dat barrel van me
Voor hen die geen zin hebben om 2 pagina’s terug te gaan om te zien hoe de wielen eruit zagen:
Kreeg nog een groot compliment van die garagehouder hier: “Goh, je bent toch lang niet zo onhandig als je oogt”.
Beter dat die garagehouder dat van jou zegt dan jij van hem, hij krijgt er tientallen euro’s per uur voor, om handig te zijn.
Maar on-topic, mooi gedaan!
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Beter maar zou wel voor een slag donkerder gaan, dit steekt zo af. Ik had het ook eerst zo licht gedaan maar later toch wel een tint donkerder
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Netjes zo!
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
- BX 19 TRD Automatic
- BX 19 TRD
Ik ook
Totaal aantal Berichten: 2107
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Top werk! Ziet er stukke beter uit
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Netjes!
Dammm ik moet nodig tijd vinden om ook eens verder te gaan met mijn wielen…
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
- BX 19 TRD Automatic
- BX 19 TRD
Het loont wel in ieder geval. De wagen knapt een heel stuk op, vergeleken met die roestbakken. Héél veel tijd kostte het ook niet. Ik denk dat ik twee uur bezig ben geweest met deze velg. Met name schuren en afplakken kost flink tijd.. Nu de andere 3 nog.
Over tijd gesproken.. Wat gaat er toch veel tijd zitten in zo’n wagen zeg. Het vordert allemaal wel, maar het blijft nog een hele klus.
Nog te doen:
-Overige 3 velgen spuiten.
-Zwarte delen spuiten.
-Interieur ombouwen.
-Rechterspiegel (Leader) vervangen door origineel.
-Elektra rechterdeur in orde maken (verklikker, cv).
-Een héél grondige poetsbeurt. (Niet gespoten delen polijsten).
-Kentekenplaathouders plaatsen.
-Nieuwe binnenverlichting “scoren”.
-Bumpers opknappen.
-APK.
-Alle onzinnige stickers, hoezen (stuur, pook) verwijderen en lijmresten..
-Type 1 stootstrip regelen rechterportier.
-Knipperlichten vervangen.
En dan nog zal het niet perfect zijn.
Er zitten best veel fijne krasjes op de niet gespoten delen, maar die verwacht ik nog wel weg te kunnen poetsen. Er zitten echter ook wat diepere krassen, en die gaan toch echt niet vanzelf weg. Her en der zit ook nog wel een putje in de lak. Maar ja, je moet een keer tevreden zijn toch?
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Die velg is in ieder geval flink opgeknapt, dit maakt het mijns inziens bij stalen velgen altijd af
- BX 19 TRD Automatic
- BX 19 TRD
deur63 schreef:Zwarte delen spuiten = omlijsting van de deuren?gewoon met mat-zwarte verf?
Inderdaad, en onder de deuren.
- BX 19 TRD Automatic
- BX 19 TRD
Even een vraagje. Zoals gezegd wilde ik de stijlen opnieuw spuiten. De raamrubbers (horizontale op de deur) zijn echter in vergaande staat van ontbinding. Vrees dat ik die er niet heel af en weer op krijg. Weet iemand of die nog nieuw te bestellen zijn?
Totaal aantal Berichten: 6133
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Nieuw sowieso niet. Goede zijn te bestellen bij het BX Club magazijn (mits je lid bent).
- BX 19 TRD Automatic
- BX 19 TRD
Ben wel lid, maar ophalen in Noordwolde kost me ook een volle dag vanuit het zuiden des lands. Ik ben vanuit Hilvarenbeek eerder in Frankrijk dan in Noordwolde .
Moet binnenkort toch nog langs de sloop, wellicht dat er daar nog ergens fatsoenlijke te vinden zijn, al zijn ze vaak wel erg slecht…