Ik moest blijkbaar langer wachten
Ook vind ik dat de kaarten sterk verouderd zijn. Mijn adres kent hij niet terwijl ik er al 6 jaar woon.
De kaart van Frankrijk is ook niet erg uitgebreid. Ik zocht een adres van een camping op, maar deze staat niet op de kaart. Kun je ook postcodes invoeren?
DS5 SoChic, met afneembare trekhaak en eMyWay
Totaal aantal Berichten: 557
- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Volgens mij niet.
Dat is jammer, dan toch maar de GPS gegevens invoeren.
BTW: Citroen heeft wat op de achterklep gevonden. Naast de achteruitrij-camera zit bij een knop die de kofferbak opent. Hij werkt ook in combinatie met het keyless-entry systeem. Helemaal top
Misschien dat je ‘m kunt zoeken via je P.O.I.? (Alleen zag ik daar niet zo snel een camping tussen staan)
Ga ik proberen, maar ben bang dat die er niet tussenstaat. Bij TomTom is het namelijk ook zo dat je voor campings extra POI’s moet toevoegen.
En of dat dan weer gaat vraag ik mij af.
Laat ik het zo zeggen:
IK zou niet weten hoe zoiets gaat.
Hallo
Ik heb een DS3 met een “my way” installatie. Te pas en te onpas wordt de radio of cd speler onderbroken door verkeersinformatie via de TMC functie. Ik heb al geprobeerd om deze uit te schakelen maar tot op heden is me dit niet gelukt. Op zich een handig middel maar om in Noord-Nederland om de klip klap geinformeerd te worden over files op de A-16 voegt voor mij niets toe.
Dus wie weet hoe ik dit uitschakel, het instructieboekje is hierin niet duidelijk(tenminste voor mij)
Totaal aantal Berichten: 1033
- DS 5 E-hdi EGS So Chic
pcorreia schreef:Dat is jammer, dan toch maar de GPS gegevens invoeren.
BTW: Citroen heeft wat op de achterklep gevonden. Naast de achteruitrij-camera zit bij een knop die de kofferbak opent. Hij werkt ook in combinatie met het keyless-entry systeem. Helemaal top
Lijkt me een apart topic in de DS5 sectie waard. Heb je het topic hierover op Planete Citroën gevolgd? Mijn Frans is niet meer wat het geweest is en ook Google vertalen helpt me niet echt verder. Komen ze die knop naleveren? Geef mij maar een sensor onder de bumper, lijkt me ideaal.
sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000
daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000
@ CT:
Ik weet niet of een MyWay hetzelfde is als een eMyway maar volgens m’n instructie boekje moet het zo:
Hoi, ik lees verschillende berichten omtrent de hoeveelheid data die op een usb-stick kan. Nu heb ik een 32 GB nano stick met ongeveer 18 GB aan data (muziek) erop staan. Nu is er 1 folder bij die uit 121 subfolders bestaat. Zodra ik deze erop zet wordt de rest niet meer gelezen. Er worden in deze folder ook maar 99 subfolders gelezen. Zet ik eerst andere folders erop en daarna deze grote folder, dan zie ik de andere folders wel, maar de grote heeft dan maar een enkele subfolder. Kan iemand mij precies vertellen hoe het nu zit met de gegevens die je erop kunt zetten? Ik heb wel ergens gelezen dat je tot 8 subfolder diepte kan gaan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.
Totaal aantal Berichten: 196
- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Nieuwe kaarten voor de eMyway zijn te koop op de site van Navteq, http://citroen.navigation.com/C4-2011-eMyWay/citroen-eu/catalog/nl_NL/EUR/
Volgens de info is het kaart materiaal uit het vierde kwartaal van 2010. Dus nog “maar” anderhalf jaar oud.
Of ik snap het niet of jij….. Maar er zijn toch gewoon 2012 kaarten??
Ik heb ze n.l. ook in mijn navigatie zitten. Dus die nieuwe kaarten op de navteqsite zijn niet zo nieuw meer.
- C2 1.4 Attraction
Ik ook altijd met mijn grote mond…....Sorry.
- C2 1.4 Attraction
No worries mate, we zijn er om elkaar te helpen.