3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
Diravi stuurt zwaar met motor uit
Dumnoz
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 626
Geregistreerd: 08-08-2008

- C5 2.0 16v (LPG-G3)
Gepost: 30 mei 2012 08:46 PM
  [ # 31 ]

Zitten vast nog meer onder Wink moeilijk rijden anders Laughing

Groetjes Harry

Profiel  
 
defize
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 15-12-2010

- CX CX25GTI automaat type 2
Gepost: 30 mei 2012 11:47 PM
  [ # 32 ]

Bedankt voor de informatie Dumnoz. Linksvoor was al vervangen en achter zijn ze van 2010, zien er goed uit.
Die DOT code is niet altijd makkelijk te vertalen
vgrt

Profiel  
 
Gepost: 31 mei 2012 12:00 AM
  [ # 33 ]
Dumnoz schreef:

week 44 1998 dus heel oud.

Kan zelfs nog 1988 zijn. Als er een driehoekje rechts naast staat is het ‘98, staat er niets naast, dan 1988. Wink

Edit: ben je lid van de CX Club? Vorig jaar heeft er in het clubmagazine een technisch artikel over autobanden gestaan, inclusief hoe je de DOT-codes kunt ontcijferen. En waarom het rijden op oude banden zo riskant is (nu weet je dat uit ervaring alsnog)  Wink

Jammer dat ik die foto van jouw band toen niet had, want die had fraai ter illustratie gekund ter afschrikking. Laughing

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
defize
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 15-12-2010

- CX CX25GTI automaat type 2
Gepost: 31 mei 2012 12:04 AM
  [ # 34 ]

Nou, dat lijkt mij te oud, de auto is van 1986. Of hij heeft in 2 jaar heel wat afgereden.

Profiel  
 
Gepost: 31 mei 2012 12:06 AM
  [ # 35 ]

Nee hoor… stel dat de vorige eigenaar een niksgever was die om geld uit te sparen ooit oude derdehands banden van de sloop heeft gemonteerd?  “met nog lekker dik profiel”
Heel goed mogelijk.

Trouwens, origineel zullen er heus Michelins onder hebben gezeten.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
defize
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 15-12-2010

- CX CX25GTI automaat type 2
Gepost: 31 mei 2012 12:10 AM
  [ # 36 ]

En nee, ik ben geen lid van de CX club, in 1988 (mijn eerste CX) was er toen geen reden voor en daarna is het er nooit van gekomen. Bovendien heb ik een goede garage met een oud Citroen monteur als eigenaar. Die kent de DS en de CX door en door.

Profiel  
 
Gepost: 31 mei 2012 12:14 AM
  [ # 37 ]

Ik zie het verband niet zo tussen een goede garage hebben en het al dan niet lid zijn van een autoclub. Wink

Ik zei het, omdat je aangaf niets te weten van DOT-codes lezen. In dat artikel stond dus hoe je dat ontcijfert. En wellicht had je dan die klapband niet eens gehad. Wink

Maar geen verplichting, dat bedoelde ik er niet mee!!!  surrender

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7586
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 31 mei 2012 12:21 AM
  [ # 38 ]

Geen verplichting. Maar wel leuk. En soms heel handig. En met een geweldig informatief blad Wink

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 31 mei 2012 04:34 PM
  [ # 39 ]

En erg mooi in full color in A4 formaat!

Daar kan menig club jaloers op zijn, ik ken ook geen enkele andere Citroën club die iets vergelijkbaars heeft Wink

Profiel  
 
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 31 mei 2012 05:19 PM
  [ # 40 ]

Het blad van de DS-club is naar mijn mening toch nog net iets beter verzorgd. Maar het CX-blad mag er ook zijn. Mijn favoriete rubrieken zijn de oude folders en het technische artikel van La Leo.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 31 mei 2012 05:35 PM
  [ # 41 ]

DS Club is geen A4 formaat toch?
Van de DS Club ben ik zelf ook geen lid, maar het zou mij niets verbazen als zij nog meer leden hebben als de CX Club Wink

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7586
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 31 mei 2012 07:23 PM
  [ # 42 ]

Ga daar inderdaad maar van uit. En La Bombe is een prachtig blad.

Profiel  
 
Gepost: 31 mei 2012 10:44 PM
  [ # 43 ]
fluidphreak schreef:

Mijn favoriete rubrieken zijn de oude folders en het technische artikel van La Leo.


Grin + banana

Dank u!!!
Fijn om te horen!

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7586
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 01 juni 2012 12:00 AM
  [ # 44 ]

Hadden we je dat nog niet allemaal verteld? Ik sluit me bij fluidphreak aan hoor.

Profiel  
 
Gepost: 01 juni 2012 12:10 AM
  [ # 45 ]

happy

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
 
3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook