Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
stoterstangen90 schreef:McDean schreef:stoterstangen90 schreef:renz schreef:stoterstangen90 schreef:leuk.
Kom je ook dan? dan is er tenminste nog een Xantia
nou, ik denk dat ik gewoon met de groene prog kom. De 20 tzi mk2 zal dan nog niet af zijn denk ik
kom je ook?? want dan noteer ik je op de koffie lijst
koffie drink ik toch niet
maar idd lijkt het me leuk.
Ok niet op de koffie lijst maa wel op de aanwezigheidslijst
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
stoterstangen90 schreef:nou, ik denk dat ik gewoon met de groene prog kom. De 20 tzi mk2 zal dan nog niet af zijn denk ik
Die naast die harteloze Xantia stond?
Misschien moet ik ook maar komen, maar ik ben bang dat het de eerste dag is in mijn vakantie volgende week dat ik geen afspraken of verplichtingen heb (de 28e moet de pug voor de apk). Dus het kan zijn dat ik kinderkamerkopen ben.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EW schreef:stoterstangen90 schreef:nou, ik denk dat ik gewoon met de groene prog kom. De 20 tzi mk2 zal dan nog niet af zijn denk ik
Misschien moet ik ook maar komen, maar ik ben bang dat het de eerste dag is in mijn vakantie volgende week dat ik geen afspraken of verplichtingen heb (de 28e moet de pug voor de apk). Dus het kan zijn dat ik kinderkamerkopen ben.
Laat het me maar weten
EW schreef:stoterstangen90 schreef:nou, ik denk dat ik gewoon met de groene prog kom. De 20 tzi mk2 zal dan nog niet af zijn denk ik
ja, die
neemt ik gelijk het stuurtje voor je mede
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Update:
Komende:
Ik
Harm
Karel
Mark (deur63)
Renz
McKing (mijn broer(tje)
Stoterstangen90
mischien
Helleen
Jimmy (citroenc2)
deur64
EW
McDean schreef:Update:
Komende:
Ik
Harm
Karel
Mark (deur63)
Renz
McKing (mijn broer(tje)
Stoterstangen90mischien
Helleen
Jimmy (citroenc2)
deur64
EW
wel foto’s maken he :photo . Ik wil graag zien hoe onze ex bx aan zijn definitieve einde komt
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
komt helemaal goed
Haha, eerst gaan we in een kringetje eromheen staan met elkaars handen vast en zingen we een vreugdelied.. en daarna een groepsgebed :rainbow
Daantje, heb je enig idee hoe de uitlaat is van die chic? Want als ie goed is dan heb ik wel interesse (voor de 1.6 tgi)
Caroline81 schreef:Daantje, heb je enig idee hoe de uitlaat is van die chic? Want als ie goed is dan heb ik wel interesse (voor de 1.6 tgi)
Achterste demper is wel ong. 15 cm te kort voor een break.
mpostma schreef:Caroline81 schreef:Daantje, heb je enig idee hoe de uitlaat is van die chic? Want als ie goed is dan heb ik wel interesse (voor de 1.6 tgi)
wrom dan? De demper of de tussenpijp?
Caroline81 schreef:mpostma schreef:Caroline81 schreef:Daantje, heb je enig idee hoe de uitlaat is van die chic? Want als ie goed is dan heb ik wel interesse (voor de 1.6 tgi)
wrom dan? De demper of de tussenpijp?
Een break is langer. het is het achterste pijpje. Hoe het zit met de ophanging van de achterste demper en of dat bij een break afwijkt weet ik niet zeker: ik geloof dat alleen het pijpje dat achter de demper uitsteekt een stukje langer is.
Als je een berline demper onder een break hangt, haalt ie dus niet het uiteinde van de bumper maar rookt dan ergens achter de bumper. Ik weet niet of dat een APK probleem is. Als je het el cheapo wil oplossen is het misschien een optie er een sierstukje of gewoon een stukje pijp achterop de berline demper te bevestigen zodat ie wel weer achter de bumper uitsteekt.
of een sloop break opsporen… Bij ons op de sloop halen ze goede uitlaten er soms zelfs vanonder..
voge schreef:of een sloop break opsporen… Bij ons op de sloop halen ze goede uitlaten er soms zelfs vanonder..
Yep, de uitlaat van de Toulouse komt ook van de sloop.
Even het volgende: uitlaat is okay. Tevens zit er een splinternieuwe accu in. Veerbollen zijn ook okay. Eigenlijk is alleen de kop krom en zijn de adal’s op
JanS
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)