Ik weet niet wat ik hier nou op moet zeggen.
Ik doe toch een poging. “sjongejonge”
Meer weet ik er niet uit te krijgen. Sorry
Haha, sorry hoor, maar wat een soap!!
En te belachelijk voor woorden wat de “Dekra” dan schrijft.
Zijn ze omgekocht ofzo?
Punt 4 klinkt trouwens als een brandstofpomp probleem, wat al bekend is bij Citroën NL
Hiervoor zijn al aardig wat THP’s terug geweest!!
één ding weet ik zeker, ik zou dat ding bij de dealer zetten, vervangend vervoer eisen, en naar je advocaat rijden!
Denk dat het nu maar eens tijd wordt dat je afscheid gaat nemen van dit maandag ochtend model!!
In ieder geval heel erg veel sterkte en ik zal de soap blijven volgen.
Dit is in ieder geval spannender als GTST…..
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
Ik krijg net mail van mijn advocaat. Die kent de Dekra inspecteur persoonlijk en we gaan even kijken wat we ermee kunnen. Verder staat er in het rapport nergens een technische onderbouwing of plaats waar de rammels vandaan komen. De enige plaatsaanduiding die genoemd wordt is de verkeerde kant.
Maar dat is maar een detail natuurlijk en binnen de toleranties…
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Fabian Wierth schreef:Haha, sorry hoor, maar wat een soap!!
En te belachelijk voor woorden wat de “Dekra” dan schrijft.
Zijn ze omgekocht ofzo?
Dat was onze eerste gedachte ook toen we het lazen…
Ik zat net dit topic nog eens terug te lezen, ondertussen het ‘IwanB’-topic, maar ik constateerde dat je het ‘pas’ vanaf 21 feb hebt gekaapt. Als je dan terugleest, hoe je langzaam in het moeras bent weggezakt…
Van dolgelukkig met je ‘R’, naar ...ja, naar wat eigenlijk? Radeloos?
Een quote van 22-3: “Ondanks alle ‘ellende’ ben ik een Citroën liefhebber geworden en denk ook niet dat ik dus snel naar een ander merk zal overstappen”
Als je de hele historie van de afgelopen 3,5 maanden terugleest, is het bijna niet echt…
Dat heb ik gisterenavond dus ook gedaan!
Maar ondertussen blijft het aanklooien, aan het lijntje houden, etc…en dan word je hopeloos, radeloos en geïrriteerd.
Iwanb schreef:binnen de toleranties…
Die ‘toleranties’ ontdekt de argeloze bestuurder natuurlijk pas als je ellende krijgt..dan blijken die ‘toleranties’ ineens veel groter dan je ooit voor mogelijk had gehouden..
Hier in ieder geval nog een mooi topic om door te lezen:
http://ds3club.co.uk/showthread.php?1012-THP-power-loss
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
Arian schreef:Iwanb schreef:binnen de toleranties…
Die ‘toleranties’ ontdekt de argeloze bestuurder natuurlijk pas als je ellende krijgt..dan blijken die ‘toleranties’ ineens veel groter dan je ooit voor mogelijk had gehouden..
Dit had ik niet beter kunnen verwoorden
René schreef:Ik weet niet wat ik hier nou op moet zeggen.
Ik doe toch een poging. “sjongejonge”
Meer weet ik er niet uit te krijgen. Sorry
En ik had nog zo gehoopt dat ik jullie vandaag de beloofde 100 euro over had kunnen maken als het goed had gekomen. Met alle mogelijke vormen van plezier uiteraard.
Ik had liever dat het opgelost was. Balen hoor.
Ik ook. Vooralsnog heb ik Auto Klaver nog hoog zitten, dus wellicht komt daar morgen de oplossing vandaan. Morgen is het op twee manieren D-Day… Had er eigenlijk moeten zitten dit jaar, maar is door dit gezeik in het water gevallen. Balen!
Naar Alblasserdam om een proefritje te maken….. kentekenplaten omschroeven en de jouwe inleveren
Echt K*T dit. Slaat nergens op.
Moet je met een uitdraai van een vermogensbank aan komen sjouwen om te bewijzen dat de auto ver beneden de maat en verwachting presteert? Dat hadden ze vanuit Citroen toch minimaal moeten doen. Al is het maar om te bewijzen dat ie wel goed oppakt enz.
Succes morgen. Zal duimen.
(Mijn Xsara destijds heeft nogal wat km’s gemaakt, want met volle tank ingeleverd en bijna leeg terug was toch iets van 800km toen ik hem terug kreeg. Citroen NL + dealer wilden zeker zijn dat de problemen verholpen waren)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Geloof mij maar, dit zou niemand accepteren…heb even een filmpje gemaakt en mogen jullie zelf oordelen: http://youtu.be/HwoS3c3daCA
Ik vind dit onacceptabel. En jullie?

Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Zo’n filmpje is natuurlijk altijd wat moeilijk oordelen, maar het gerammel is wel een stuk minder dan bij je eerste filmpie.Ik eh… durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind het hier wel meevallen, ook in aanmerking genomen dat je de camera in de kofferbak hebt gezet en de hoedenplank weg is. Zo’n kofferbak is natuurlijk een beste klankkast.
Maar ja… als je al zo lang zo’n gedoe hebt ga je er wellicht onbewust ook extra op letten en aan ergeren… Dat is heel begrijpelijk. Maar goed, ik hoor alleen het gerammel op het filmpje, heb het niet in het echt gehoord, dus…
Hoe dan ook, heel vervelend allemaal en hopelijk dat je woensdag (morgen) wat wijzer wordt bij de dealer.
Is het inhouden ook nog steeds niet weg?