bestuurdersstoel in hoogte aanpassen in Berlingo Multispace 2010
Maddock
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 129

Gepost: 07 juni 2012 11:28 AM

hallo medeforummers, weet niet zeker of hierover al een topic bestaat, heb niet alle pagina’s bekeken dus mea-culpa indien dit topic al bestaat…

i.i.g. probeer ik al een tijdje mijn stoel te verhogen in mijn Blingo Multispace bj2010 en die mogelijkheid is er wel, staat in de documentatie van de wagen zélf ook weliswaar zonder afbeeldingen en deze functie wordt soms aangeprezen bij verkoop.
onder de stoel is er ook een hendel voorzien waarvan ik anders geen idee heb waarvoor ie zou dienen.

het is niet de metalen buis om stoel voorwaarts en achterwaarts te schuiven op rails, maar is een soort handvat, als je achter je stuur zit en je gaat met je rechterhand net naast je rechterbeen voel en zie je een handvat -waar exact één hand in past- die je een paar cm naar boven kunt trekken, weliswaar gebeurt er *niks* wanneer je dat doet… helemaal niks… heb al geprobeerd terwijl ik in stoel zit, dacht ‘het is misschien mijn gewicht die stoel tegenhoudt’ dus heb het ook al geprobeerd terwijl ikzelf op passagierstoel zat en zelfs stoel proberen optillen terwijl ik dat handvat manipuleer… er komt geen cm beweging in, alleen in die hendel zelf, daar zit wat speling op… verder doet die ook niks want om de rugleuning te verzetten is het een hendeltje links aan de rugleuning zelf, tussen zetel en zijkant wagen… dus het moet dié hendel zijn om de stoelhoogte in te stellen maar ofwel werkt ie niet ofwel doe ik iets verkeerd…
hebben jullie raad?!
alvast bedankt.

Nobody expects the Spanish Inquisition!

Profiel  

ronjo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 546

Gepost: 08 juni 2012 01:33 AM
  [ # 1 ]

Nr:26 moet wel voor hoogteverstelling zijn.
Bij stoelen zonder ontbreekt deze.
Er zijn dus wel Berlingo’s met stoelen zonder hoogteverstelling.

Profiel  

Maddock
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 129

Gepost: 08 juni 2012 11:17 AM
  [ # 2 ]

dat klopt ronjo, en het is inderdaad de nr 26, dat fameuze hendeltje met plastieken handvat in ovale ringvorm… die doet helemaal niks!
bedankt voor de technische tekening iig!

Nobody expects the Spanish Inquisition!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook