oldenhage schreef:waarom altijd zo negatief?? Het is een prefentieve actie. Het gaat om de deurvangers, die er voor zorgen dat de duer niet te ver open gaat. Het heeft dus niets te maken met de vanger voor het slot.
NEGATIEF ?
Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Phritz schreef:oldenhage schreef:waarom altijd zo negatief?? Het is een prefentieve actie. Het gaat om de deurvangers, die er voor zorgen dat de duer niet te ver open gaat. Het heeft dus niets te maken met de vanger voor het slot.
NEGATIEF ?
Idd. Je hebt het over slecht afgehangen deuren. Blijkt dus niet zo te zijn. De huidige kwaliteit van Citroën is niet te vergelijken met vroeger. Electronica problemen daargelaten (hebben alle merken last van).
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Phritz schreef:Oke, maar een slecht afgehangen deur…..., bij de BX waren precies dezelfde problemen, citroen zou hier dus van geleerd moeten hebben, maar ik ben bang dat het steeds weer zoeken naar goedkopere productie-methoden belangrijker gevonden wordt dan het bedenken van een methode die in een keer deugdelijk is.
vond dit een beetje negatief…..
kijk er is nog niets kapot, het is juist een prima service toch?
Niet alles met vroeger vergelijken
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
oldenhage schreef:Phritz schreef:Oke, maar een slecht afgehangen deur…..., bij de BX waren precies dezelfde problemen, citroen zou hier dus van geleerd moeten hebben, maar ik ben bang dat het steeds weer zoeken naar goedkopere productie-methoden belangrijker gevonden wordt dan het bedenken van een methode die in een keer deugdelijk is.
vond dit een beetje negatief…..
kijk er is nog niets kapot, het is juist een prima service toch?
Niet alles met vroeger vergelijken
Oldenhage, laat je niet door een paar zeikerds van dit forum jagen: de informatie die je geeft getuigt van groot vakmanschap en belangrijker: betrokkenheid bij het merk. De info die je geeft is uit eerste hand, in plaats van al die betweters hier die maar wat aanlullen. Plus dat je je nek ook nog eens uitsteekt. Hoe blij is Citroen Nederland met de info die je geeft?
Groeten,
Kaaskop