als je alles na het vraagteken weglaat werkt het wel denk ik dus:
http://groups.msn.com/_Secure/0RwCNAlMUMMmAVaxBfoMHl1wv8jpUtuCr7FaCN7dsh0*XGkAADXdrOLoFllvWVdN31ECItY4*FoG7ZGiSHey1eJSvss1t8QWci0!vOCKoYHc/cx64gprs%20004.jpg
En als je photobucket hier plaatst kunnen wij weer met de bezem aan de gang….
think twice
Even een vraagje tussendoor wat ik me gewoon afvraag
Is een prestige een langere uitvoering of zijn er meer standaart langere uitvoeringen???
De langere is namelijk 4,91 en dat is precies gelijk aan de C6…
Wie weet hoe het precieszit???
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
De Prestige, Limousine, Familiale en Break hebben allen de langere wielbasis. De Break en Familiale zijn geloof ik nog langer in totaal. Maar goed, Prestige en Limousine geven dus de langere carrosserie en hoger dak (na 77? ofzo) aan. Ik zou nog heel graag een keer een laag dak prestige hebben. Beetje de ultieme S1 naar mijn mening.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
D’r is een flink aantal versies van de CX met verlengde wielbasis:
Prestige
verlengde berline, met bezine motor dus o.a 2400IE, 2500IE of Turbo en Turbo II
Limousine
verlengde berline, met diesel motor 2500d, Turbo en Turbo II
Break
twee zitrijen, vijfde deur
Familiale
drie zitrijen, vijfde deur
Commerciale
een zitrij, vijfde deur
alle versies met verlengde wielbasis hebben ook een verhoogd dak, behalve prestiges van het eerste jaar.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
www.jvdb.tk schreef:Even een vraagje tussendoor wat ik me gewoon afvraag
Is een prestige een langere uitvoering of zijn er meer standaart langere uitvoeringen???
De langere is namelijk 4,91 en dat is precies gelijk aan de C6…Wie weet hoe het precieszit???
De Prestige is inderdaad een langere uitvoering. Ik heb de lengte niet nagemeten maar in mijn instructieboekje en de verkoopfolder spreekt men over 490 cm.
grt remco
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
René van Maren schreef:En als je photobucket hier plaatst kunnen wij weer met de bezem aan de gang….
think twice
Ja sorry hoor, het was de eerste naam die me zo gauw te binnen schoot, hij is ook nogal vaak voorbij gekomen hier op het forum…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
eindelijk fotootjes
Dank dank, nu begrijp ik het eindelijk!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Ook na problemen blijft het fantastisch een CX te hebben, te rijden etc…!!