C4 Picasso koppeling telefoon-radio en contactpersonen
Daverz
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 44

Gepost: 16 juni 2012 12:45 AM

Mijn vader heeft een gebruikte C4 Picasso gekocht, waarin ook een koppeling zit tussen de telefoon en de radio/navigatiescherm.

Nu kan de telefoon gewoon gekoppeld worden via Bluetooth, en kun je de contacten uit de gekoppelde telefoon ook in het scherm zien en evt bellen.  Vóór die contacten staat het Bluetooth-tekentje. 

Het vreemde is nu dat er nog meer contacten (namen + telefoonnummers) staan, waarschijnlijk van de vorige eigenaar.  Voor die contacten staat (uiteraard) níet het Bluetooth-tekentje, en staan blijkbaar ergens anders in het systeem opgeslagen.  Het vervelende is dat we die dus weg willen krijgen, maar dat niet lukt. 

Heeft iemand ervaring hiermee, en enig idee hoe je deze contacten uit het systeem kan verwijderen?

Xsara Picasso 2.0HDi

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 16 juni 2012 10:08 AM
  [ # 1 ]

Je kan eens in de lijst met telefoons kijken die gepaard zijn met de radio. Wellicht dat daar nog de telefoon van de vorige eigenaar in staat vermeld.wanneer je deze dan verwijdert zou het systeem ook alle daarbij behorende lokaal opgeslagen namen/nummers moeten verwijderen.

Profiel  

alwins
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 254

- Xsara Picasso 1.6 16V Caractere
- Xsara Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat Panoramadak
Gepost: 16 juni 2012 05:03 PM
  [ # 2 ]

Dat klinkt alsof er een rt5 in zit. Die heeft ook de mogelijkheden voor een lokaal adresboek, te gebruiken met de simkaart die je er in stopt. Ik heb de adressen ook wel eens dubbel gehad toen ik mn c4p nog had en belde met een dual sim Smile ergens in het menu telefoon zit de optie adresboek / lokaal adresboek..

Nu: Xsara Picasso 2.0 Exclusive
Hiervoor: Xsara Picasso 1.6 Caractere - Grand C4 Picasso 2.0 Exclusive -  Xsara Picasso 1.8 Difference 2 - C4 Picasso 1.6 THP Business - C5 Break 1.8 Ligne Prestige- C2 - AX

Profiel  

Daverz
< 100 berichten
Rank

Gepost: 18 juni 2012 02:13 PM
  [ # 3 ]

Tilanus:

Die andere telefoons stonden er inderdaad in, maar na het verwijderen van die telefoons stonden de contacten nog in de lijst.

Alwins:

Zo lijkt het inderdaad.  Overigens heb ik wel gecheckt of er nog een simkaart in zat, dat was niet zo.  Ik zal vanavond eens even kijken of die optie die jij noemt er zit.  Bedankt zo ver!

Xsara Picasso 2.0HDi

Profiel  

Daverz
< 100 berichten
Rank

Gepost: 20 juni 2012 10:58 PM
  [ # 4 ]

Helaas, in het menu niet onder dat tabje te vinden, en eigenlijk nergens iets waarvan je denkt:  dát is het.  Iemand anders nog een optie toevallig?  Bedankt zover in ieder geval!

Xsara Picasso 2.0HDi

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook