Ik zou graag willen weten hoe het nu staat met de usb box de laat
ste forum berichten die ik kon vinden waren van een jaar geleden, krijg mijn auto deze maand en kan nu nog zeggen doen of niet doen.
Werkt het nu met my way wat is de laatste update en krijg je artiest en nummers te zien of nog steeds alleen maar track.
Groet,Hans
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Als jij je auto deze maand krijgt heeft ie misschien al wel eMayWay, met een usb-aansluiting. Vanaf juni wordt de MayWay vervangen door eMayWay. Gewoon even je dealer vragen.
Totaal aantal Berichten: 151
- DS 3 1.6 THP Sport Chic
Voor zover ik kan zien word dit nieuwe systeem waar Willibrord het over heeft alleen op de C4, DS4 & DS5 geleverd.
Check even de link hierboven en zoals Willibrord al aangeeft, vraag het even na bij je dealer.
ik vergat erbij te zeggen dat het een DS3 betreft zal morgen even bellen hou jullie op de hoogte.
Totaal aantal Berichten: 369
- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
Als ik Jasper van Citroen Nederland goed begreep die er ook tijdens de meeting in Zwolle bij was krijgt de DS3 ook het E My-Way.
Contact met dealer gehad en het is nog steeds het My Way systeem nou blijf ik toch met een paar vraagjes zitten, het aflezen van de track,artiest en album op het MY way en is de bediening op het stuur of de radio zelf. Laaste post zijn van jaar geleden.
Hoe is het met de update van de usb box en my way systeem?
Vast bedankt voor het beantwoorden.
Groet,Hans
Ik ben ook wel benieuwd of er hier mensen zijn met de MyWay en een USB box en wat hun ervaring ermee is. Is deze alleen bij de dealer te koop of ook elders voor een lagere prijs?
DS3-Black schreef:Ik ben ook wel benieuwd of er hier mensen zijn met de MyWay en een USB box en wat hun ervaring ermee is. Is deze alleen bij de dealer te koop of ook elders voor een lagere prijs?
Kost bij mijn dealer 350 euro
Het e may kan vanaf juni besteld worden op een ds3 e-hdi 70 en kost dan 1000 euro meer voor mij geen optie meer.
Heeft iemand antwoorden op de vragen aub?
Totaal aantal Berichten: 28
- DS 3 1.6 E-HDI 90Pk Airdream So Chic
@Hans, Zover ik het nu weet is er nog geen verandering in de USB-box met Myway.
Ik heb hem er in laten zetten door de dealer waarbij hij duidelijk aangaf wat we op dat moment konden verwachten.
Dit betekent:
- Speelt als een 6 CD-wisselaar.
- Geeft tot max 99 nummers weer en begint daarna weer opnieuw met tellen.
Hij speelt dan wel nummer 100 af en niet nummer 1.
- CD 1 t/m 5 zijn de eerste 5 mappen op de usb stick.
- CD 6 is de totale lijst van alle op de stick aanwezig nummers.
- Geen naam van de track.
- Door mappen scrollen is niet mogelijk.
- Werkt wel een stuk sneller dan de MP3 cd’s.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat dit ook niet veranderen en zal je met bovenstaande situatie dan ook moeten kunnen leven.
Spijt heb ik er niet van want het scherm ziet er prachtig uit, maar een gemiste kans is het wel voor Citroën.
Ik raad je aan om de verschillen tussen met en zonder Myway naast elkaar te leggen en de USB-box buiten deze beschouwing te laten zodat je achteraf geen spijt van je keuze krijgt.
Ik heb toch besloten om het te laten plaatsen zodat ik later geen spijt krijg dat ik het niet heb gedaan.
Die rondslingerde cd’s is ook niks.
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.
Groet,Hans
De inbouw heeft mij € 271.58 gekost. Waarom jouw dealer meer vraagt lijkt mij niet duidelijk.
kostprijs is op dit moment € 205,48 Prijs inclusief BTW, exclusief montage, inbouw kost is redelijk prijzig voor een klein uurtje werk maar daar kon ik mee leven.
Johein schreef:De inbouw heeft mij € 271.58 gekost. Waarom jouw dealer meer vraagt lijkt mij niet duidelijk.
kostprijs is op dit moment € 205,48 Prijs inclusief BTW, exclusief montage, inbouw kost is redelijk prijzig voor een klein uurtje werk maar daar kon ik mee leven.
Wil je misschien vertellen welke dealer jij het heb laten doen?
Citroen Belux in wilrijk(antwerpen),
Totaal aantal Berichten: 15
- DS 3 So Chic E-HDI 92
Ook pasgeleden laten inbouwen bij de dealer.
Kosten: 270,- euro.
Is mij het geld waard. Veel beter geluid als via een Jack- aansluiting.
Nummers kiezen is moeilijk maar ik gebruik toch meestal random play.
Als ik mijn iPhone gebruik kan ik, voordat ik deze aansluit, wel het juiste album kiezen.
Blij met de keus.
Ik heb van het begin dat ik de usbbox heb dat als de radio aan staat soms overslaat naar de usbbox en muziek afspeelt van de usbbox maar niet anders om. Bijna elke rit doet hij dit wel één of meerdere keren.
Hebben meer mensen dit of is er alweer een nieuwe update van het systeem ik heb iets met 40….. of is er een instelling niet goed op mijn systeem?