Totaal aantal Berichten: 33
- Xantia 1.9 TD Break SX
Jaja mijn vliegende tapijt krijgt komende zaterdag een nieuwe koppeling. Als verassing komt er dan zeer waarschijnlijk nog leder in. Wordt vervolgt dus
Zweven is niet moeilijk
- Xantia 1.9 TD Break SX
Na een paar uur sleutelen. Bak zat verkeerd en startblokkering die er voor zorgde dat de auto nooit meer wilde starten ( snel ff ander toetsenbord op de sloop gehaald ) rijdt mijn vliegende tapijtje weer als een zonnetje. Voor de apk zitten er een paar kleine dingen aan te komen en dan kunnen we weer verder zweven.
Zweven is niet moeilijk
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Hoe kan de bak nou verkeerd zitten?
- Xantia 1.9 TD Break SX
Als ik het goed begreep zat er een as verkeerd waardoor de drukgroep niet helemaal goed zat. Alles is gelukkig goed gekomen en de auto koppelt en schakeld als het warme mes door de zachte boter
Zweven is niet moeilijk
Totaal aantal Berichten: 440
- C5 2.0 16v Berline Difference 2 LPG G3
- Saxo 1.4i exclusive
Als ik het zo lees denk ik dat de koppelingsplaat niet goed gecentreerd heeft gezeten waardoor de prise-as niet in de koppelingsplaat paste? Dat luisterd erg nauw, en daar heb je een goed passende hulp prise-as voor nodig. Bij een Valeo koppelingset zit meestal zo’n plastick hulp prise-as bijgeleverd.
Maar dat is natuurlijk achteraf gemakkelijk praten
- Xantia 1.9 TD Break SX
Jay-Jay… schreef:Als ik het zo lees denk ik dat de koppelingsplaat niet goed gecentreerd heeft gezeten waardoor de prise-as niet in de koppelingsplaat paste? Dat luisterd erg nauw, en daar heb je een goed passende hulp prise-as voor nodig. Bij een Valeo koppelingset zit meestal zo’n plastick hulp prise-as bijgeleverd.
Maar dat is natuurlijk achteraf gemakkelijk praten
Klopt en dat was het ook. Kan je zeggen het is allemaal opgelost en gelukt
Zweven is niet moeilijk
Totaal aantal Berichten: 73
- C5 2,0-16v automaat Exclusive Break G3
- Xantia 1,8-16v automaat berline
Mooi dat het gelukt is Daan.En het leer er ook al in?
nu:xantia berline 1.8-16v automaat"99 hobby auto
- Xantia 1.9 TD Break SX
Peter. Nee helaas door de vertraging met de koppeling werd het te laat. Woensdag nieuwe poging
Zweven is niet moeilijk
- Xantia 1.9 TD Break SX
Update ja ik heb een compleet lederen interieur gekocht. Vrijdag maar eens beginnen met inbouwen
Zweven is niet moeilijk
- Xantia 1.9 TD Break SX