Ik rij vanaf vandaag weer BX….
BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- BX 19 trs
Gepost: 24 december 2005 01:10 AM

Hallo mede citroen fanaten,

vanaf vandaag rijden wij weer in een BX, een rd diesel break van 1989, deze is tijdelijk in bruikleen van Roel Tiemersma, ik ga volgende week bezig met een TZD turbo berline om deze geheel rijklaar te maken en er mee rijden, dagelijks van Terherne (frl) naar Heerenveen…

nouja, is toch weer een vooruitgang van Daihatsu applause naar BX…

Emiel

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 24 december 2005 01:14 AM
  [ # 1 ]

Re: Ik rij vanaf vandaag weer BX….

BX19trs schreef:

vanaf vandaag rijden wij weer in een BX, een rd diesel break van 1989, deze is tijdelijk in bruikleen van Roel Tiemersma, ik ga volgende week bezig met een TZD turbo berline om deze geheel rijklaar te maken en er mee rijden, dagelijks van Terherne (frl) naar Heerenveen…

Emiel

Welcome back Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 24 december 2005 01:14 AM
  [ # 2 ]

Hey wat leuk! Zo’n TZD turbo berline is toch ook wel een errug fijne auto voor dagelijks vervoer, daar kan een golf Tdi niet aan tippen!  Very Happy

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 24 december 2005 01:27 AM
  [ # 3 ]
WYD schreef:

Hey wat leuk! Zo’n TZD turbo berline is toch ook wel een errug fijne auto voor dagelijks vervoer, daar kan een golf Tdi niet aan tippen!  Very Happy

Golf TDi kan al bijna niet tippen aan mijn BX TD met (snelle) lucas-pomp

@TS: Gefeli!!

Test

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 24 december 2005 02:26 AM
  [ # 4 ]

Re: Ik rij vanaf vandaag weer BX….

BX19trs schreef:

Emiel

Wat was er met je witte break loos dan?

Ich bin ein Breaker

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 24 december 2005 02:55 AM
  [ # 5 ]
WYD schreef:

Qua snelheid of bedoel je comfort? Want de TDi van mijn vader moet sneller zijn dan de BX.Ff gechekt op autoweek, de Golf doet een seconde minder over de 0-100. Gaat wel om een rode D, rode I, 115 PK. Heeeerlijke motor!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 24 december 2005 03:01 AM
  [ # 6 ]
Thijsvandebles schreef:
WYD schreef:

Haha, optimist…  Smile Misschien niet qua veercomfort, maar met die TDI motoren is niks mis. Helaas ..... Wink

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 24 december 2005 03:04 AM
  [ # 7 ]
mpostma schreef:
Thijsvandebles schreef:
WYD schreef:

Haha, optimist…  Smile Misschien niet qua veercomfort, maar met die TDI motoren is niks mis. Helaas ..... Wink

Een Golf TDI zonder rood kun je nog redelijk wegtrappen met een turbodiesel, mogelijk ook wel met een 19 berline.
Die dingen zijn een stuk zwaarder dan een BX en dat wreekt zich echt wel.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 24 december 2005 03:05 AM
  [ # 8 ]
mpostma schreef:
Thijsvandebles schreef:
WYD schreef:

och, nemen wat olie op z’n tijd…

Profiel  

BX19trs
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3830

- BX 19 trs
Gepost: 24 december 2005 01:22 PM
  [ # 9 ]

Ehhh…

Maarja, niets mis met de witte break, echter heb ik meer zin in een TZD turbo, en fije auto met verschillende opties (fabriek), maarja word er weer een link gelegd naar een golf TDI aaaargh het is toch een citroen forum met als subtitel BX, zodra de TZD turbo klaar is zal ik weer een berichtje posten.

ps.
Een golf tdi, is dat niet zo’n burgerbak die je kan leasen of kopen zodat je je met je buren kan meten? een BX op de stoep maakt net even het verschil tussen een doorsnee alledaags gezin en een gezin met een passie en een hobby…..
Citroen rijden is en blijft een passie, ook al moet je soms even schelden en sleutelen…...

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook