6 van de 8
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende > 

Het Stuur
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 24 december 2005 02:50 PM
  [ # 76 ]
jebbers schreef:

Ik schop dit topic even omhoog want ik ben bezig een AX-stuur in mijn Bx te proppen. Het gaat om een GT type 2 stuur volgens mij. Nu is de vraag, hoe krijg ik die hendel voor de richtingaanwijzer van de schrijftafel want volgens mij zit die veronken, klopt dat?

Dat klopt die ring kun je niet gebruiken Wink
Je hebt er nodig van een BX GTI stuur Cool

(heb het zelfde probleem heb namelijk een Peus 205 GTI stuur in me BX maar nu in bezit van een BX GTI stuur

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 24 december 2005 03:16 PM
  [ # 77 ]
McDean schreef:
jebbers schreef:

Ik schop dit topic even omhoog want ik ben bezig een AX-stuur in mijn Bx te proppen. Het gaat om een GT type 2 stuur volgens mij. Nu is de vraag, hoe krijg ik die hendel voor de richtingaanwijzer van de schrijftafel want volgens mij zit die veronken, klopt dat?

Dat klopt die ring kun je niet gebruiken Wink
Je hebt er nodig van een BX GTI stuur Cool

(heb het zelfde probleem heb namelijk een Peus 205 GTI stuur in me BX maar nu in bezit van een BX GTI stuur

lang niet alle schrijftafels hebben en vaste richtingaanwijzerpal. er zijn er ook met eenzelfde losse ring als op het gti/16v/chic stuur.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 24 december 2005 03:50 PM
  [ # 78 ]

Inderdaad, ik had gewoon een losse ring op m’n schrijftafel…

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 24 december 2005 04:00 PM
  [ # 79 ]

heeft er nog niemand een oud model ds stuur in zijn bx gezet ?

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 24 december 2005 04:18 PM
  [ # 80 ]

Ik heb sinds vandaag een heel mooi gloedjenieuw zwart Fittipaldi sportstuurtje in m’n witte Gti zitten. Het 16V stuur is er dus uit en ligt nu bij de andere 5 16V stuurtjes op zolder Laughing
Zodra m’n zusje terug is van vakantie en ik m’n fototoestel weer heb, zal ik gelijk een foto ervan maken!  Wink

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 24 december 2005 07:49 PM
  [ # 81 ]

Hmm, zou je de voorraad 16v sturen misschie terug willen brengen naar 4?

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 24 december 2005 11:42 PM
  [ # 82 ]
erik wijngaarden schreef:

heeft er nog niemand een oud model ds stuur in zijn bx gezet ?

Als ik het Ax stuur erin zet lijkt het er wel op Laughing

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 25 december 2005 01:20 AM
  [ # 83 ]

Als er iemand nog een BX GTI stuur voor me te koop heeft, graag.  Cool

Voor een schappelijk prijsje uiteraard. Wink
Ik zit nu te sturen aan m’n oude *Bram-stuur* uit de vorige tzd-turbo. Surprisedops:

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 25 december 2005 01:21 AM
  [ # 84 ]

WYD had er nog wat Laughing

En ik heb er ook wel 1 alleen die mist dan een ringetje aan de achterkant   Laughing

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 25 december 2005 01:32 AM
  [ # 85 ]
McDean schreef:

En ik heb er ook wel 1 alleen die mist dan een ringetje aan de achterkant   Laughing

Ja…deze mist ook het ringetje voor de RAW….en het ringetje van het standaardstuur in m’n TZI was gebroken tijdens het eraf halen. Surprisedops:

Dus moet ik nu, net als bij type-1…..de RAW zelf terug zetten. Smile

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 25 december 2005 01:38 AM
  [ # 86 ]
Bram schreef:
McDean schreef:

Ja…deze mist ook het ringetje voor de RAW….en het ringetje van het standaardstuur in m’n TZI was gebroken tijdens het eraf halen. Surprisedops:

Heb ik nu ook met me peus 205 stuur maja raak eraan gewent Rolling Eyes

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 25 december 2005 01:41 AM
  [ # 87 ]

@Bram:

Is een Peugeot 205 stuur niks voor jou? die staat zo’n 7cm verder naar je toe dan een bx-stuur. Is dat misschien comfortabeler voor jou, of juist niet?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 25 december 2005 02:58 AM
  [ # 88 ]
Bram schreef:

Ik heb het ringetje voor de RAW ook gesloopt toen ik m’n GTI-stuurtje uit de gesloopte TZI haalde Surprisedops:

Ik heb ‘m zonder ringetje in de TZD gezet, en vind het heerlijk rijden om zélf te bepalen wanneer ik de RAW uit en aan zet.  Cool
Ben ik wel gewend vanuit de BX type 1 / 2CV / GS.

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 25 december 2005 04:06 AM
  [ # 89 ]
Harm schreef:

@Bram:

Is een Peugeot 205 stuur niks voor jou? die staat zo’n 7cm verder naar je toe dan een bx-stuur. Is dat misschien comfortabeler voor jou, of juist niet?

Nee hoor, Harm…...het BX stuur (GTI of standaard) staat precies ver genoeg van me vandaan.

Heb nog weleens een ZX stuur in een BX gezet….die zit ook een cm of 4 meer naar je toe, wat ook al teveel was.

Ik zit namelijk altijd in de achterste stand van de stoel in de BX, de rugleuning een stuk naar achteren en een aantal klikken achterover (hoogteverstelling)....en dan is de stand van eender welk BX stuur precies goed voor me. Wink

Ik zie nu dat ik niet de enige ben die heeft zitten klojen met die ring, Wouter ook al. Cool
Is natuurlijk simpel op te lossen door even op de sloop een BX stuur eraf te trekken en dan die ring + plastic geval meenemen.
Ik was al wezen kijken op de sloop voor een GTI stuur, maar helaas. Crying or Very sad

Achteraf krijg je er spijt van bij verkoop van je BX dat GTI stuur erop te laten zitten. Surprisedops:

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 25 december 2005 12:16 PM
  [ # 90 ]

Standaard stuur voor mij. Je ziet gewoon dat het design van het dikke stuur een eenheid is met de rest van het dashboard. Een 16V stuur haalt het al onderuit.

Ik vind een XM 1b met dat tweespakige stuur ook al zo’n gruwel.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

6 van de 8
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook